ik heb een probleempje, ik heb namelijk op de hcc dagen een simpel setje draadloos toetsenbord en muis gekocht, maar nu doet dat toetsenbord een beetje vreemd. het lijkt wel of hij signalen door blijft geven aan de pc waardoor als ik bijvoorbeeld bij een scherm kom waarop staat press any key to continue gaat hij gelijk door en als ik N.O.L.F. 2 pauzeer gaat hij daar ook vrjiwel meteen weer uit.
ik zelf denk dat het de scroll lock is omdat dat ook het enige icoontje is wat ik onder in mijn startbalk continu zie terwijl de rest na een tijdje verdwijnt.
het is trouwens een merkloos toetsenbord. (althans ik kan er geen merk op terugvinden)
nu is mijn vraag is hier iets aan te doen (door middel van een ander besturingsprogramma ofzo) of ligt dit gewoon aan het toetsenbord zelf en moet ik er mee leren leven.
ik zelf denk dat het de scroll lock is omdat dat ook het enige icoontje is wat ik onder in mijn startbalk continu zie terwijl de rest na een tijdje verdwijnt.
het is trouwens een merkloos toetsenbord. (althans ik kan er geen merk op terugvinden)
nu is mijn vraag is hier iets aan te doen (door middel van een ander besturingsprogramma ofzo) of ligt dit gewoon aan het toetsenbord zelf en moet ik er mee leren leven.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken