nero - verversen van compilatie

Pagina: 1
Acties:

• ndedecke
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 17:56
Hallo,

Ik wil graag nero gebruiken voor backups te maken van een aantal directories op mijn harddisk, dus ik heb een nieuwe compilatie aangemaakt en die opgeslagen.
Bij het opnieuw openen van die compilatie gaat nero gaan kijken of er geen files verwijderd of veranderd zijn. Maar ik zou nodig hebben dat hij files die toegevoegd zijn aan die directories, of zelfs subdirs, ook opneemt in de compilatie.
Dit doet hij dus niet, hij negeert de nieuwe files.

Enig idee hoe ik dit oplos ? Een of andere optie die ik niet direct terug kan vinden ?

Thx

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je kunt dit oplossen door de mappen naar de compilatie te slepen. In de opties kan je immers kiezen welke files je wilt branden. Als je deze op alleen toegevoegde bestanden zet, worden ze er gewoon bijgebrand (als in: never replace existing file, of een dergelijke optie. ik geloof dat die in de 1e tab bij een nieuwe compilatie staat)

• ndedecke
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 17:56
mja ik zoek iets waar er gewoon op het icoontje moet geklikt worden en hij automatisch die dirs toevoegt/refresht (het is niet voor mij, maar voor iemand die slecht met pc kan werken).
Het zou dus ook geen multisessie cd moeten zijn, gewoon altijd een lege cdr(w) en sessie wordt afgesloten.

Alles opnieuw slepen dus liefst niet.