Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 17:27:
Vind zowieso Demon heel wat brakker dan Wanadoo, wat ik hiervoor had. Bij de status van Demon stond al 3 weken dat ik verbinding had, maar hij deed het niet. Ze zouden een monteur sturen. Niemand belde voor afpraak. Ze zeiden dat we er niet waren terwijl ze belden, maar me pa is altijd bereikbaar --> dus ze hebben niet eens gebeld. Afin, ze zouden langskomen, belden ze 5 minuten voordat ze zouden moeten komen dat het opgelost was en dat er in de centrale iets scheef zat ofzo

Heb ik daar ffs weken voor zonder internet moeten zitten.
En het lijkt nu alsof de internet pagina's veel langzamer laden, dan bij de basic (768) die ik hiervoor had. Heb nu 2048 en zit vaak gewoon nog te wachten totdat pagina's geladen zijn.

Dat klopt echt niet....
Precies dit probleem heb ik ook gehad, alleen echter bij Wanadoo.... ipv de eigenlijke 3-4 maanden heb ik 5 maanden zonder internet gezeten! (2 jaar geleden). Gedurende deze periode werd er zowel door KPN als door Wanadoo nog steeds geld afgeschreven.
Het feit dat ADSL via KPN via 2 partijen loopt, die ook niet goed communiceren met elkaar, wil ik toch een andere provider. Ook omdat ik dan (hopelijk) maar 1 afschrift per maand krijg...
Het jammere bij de KPN clubs vind ik dat je bij het lite abbo te veel beperkingen hebt, qua data verbruik en dat de upload achterwege blijft (nog steeds, als die nieuwe snelheidsverhoging erdoor zou zijn). Demon bij BBNED is maar ietsje duurder dan een lite verbinding, maar daar krijg je dan een heleboel meer voor!
Ik wacht nog ongeveer 2 weken voordat ik de uiteindelijke knoop doorhak. Ik zit nog giga te twijfelen tussen XS4ALL & Demon, zie:
[rml][ KPN ADSL Verhuizing] Overstappen naar andere provider?[/rml]
Het basic abbo is te duur bij XS4ALL, en het lite abbo heeft dus te veel beperkingen. Daarnaast vind ik 1024 kbit down zat voor een thuis verbinding. Tuurlijk kan het sneller, maar m'n harde schijven & brander moeten het ook kunnen bijbenen

. Afgelopen januari brak ik m'n persoonlijke record: een halve maand op 512kbit en de rest op 768 kbit down en daarmee 110 GB gedownload. Het gros daarvan was gewoon ronduit troep. Van die nagesynchroniseerde Aziatische B films... Ik ga m'n ADSL verbinding iig niet meer misbruiken
Staatje wat je ongeveer kan downloaden op een dag met wat voor verbinding:
512kbit down: 4,7 GB (daadwerkelijke vaak gehaald

)
768kbit down: 7,1 GB
1024kbit down: 9,4 GB
2048kbit down:18,8 GB (Dit is toch echt van de zotte! Wat moet je downloaden dan iedere dag?)
maw: ik (mis)gebruik mijn verbinding dus al zowat een jaar niet meer voor deze onzin. En tijdens het surfen zelf merk je weinig tot vrijwel niets van die extra snelheid volgens mij.