Toon posts:

SMTP, TELNET, HTTP of FTP server via @Home o.i.d. Het KAN!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi luitjes,
Ik heb lang niets van me laten horen, maar k ben weer terug.
Ik ben er uit denk ik. Moet nog een paar testjes doen, maar verder werkt alles naar behoren.

Tot voor kort hebben we geen Mail of FTP server op kunnen zetten omdat @Home alles dichtgooide. Geld voor elke andere kabel of ADSL boer.
Maar er is een workaround! De precieze details vertel ik nog niet, kwestie van een paar uurtjes testen.
Maar zoals t eruit ziet hebben we t probleem opgelost.
Het enigste wat @Home dan nog kan doen is alle poorten dichtmieteren. Hihihi, maar dat zie ik zo niet gebeuren.

We zijn wel zelf verantwoordelijk om de beveiliging(vooral spam en relaying) en onjuist gebruik op orde te hebben. In dat geval kan @Home niet tegen doen.
Ik weet zeker dat er verschillende mede-tweakers jullie erbij kunnen helpen.

Ok dames en heren, tot strakkies dan.

>:)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:24

Sick Nick

Drop the top!

nou, kan hier anders prima mail/http/ftp server draaien met m'n adsl abotje dus weet niet wat jij allemaal loopt te blaten.

En op @home enzo kan het ook wel, alleen de standaard poorten zitten meestal dicht. Pak eentje boven de 1024 en grote kans dat die wel gewoon open staat, dan draait het no problemo.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 23:11
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 15:48:
Maar er is een workaround! De precieze details vertel ik nog niet, kwestie van een paar uurtjes testen.
Topic dus te vroeg geopend... :{

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:14

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

No shit sherlock :o
Zou je er ook mee kunnen internetten :?

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.