Toon posts:

Foutmelding in achtergrond bij het laden van game

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik Fifa 2003 en Soldier of Fortune II opstart heb ik hetzelfde probleem, tijdens het laden hoor ik nl. windows (xp pro nl) in de achtergond het geluid maken van een foutmelding, maar ik kan ze niet zien.

Bovenop het opstartscherm van Fifa of SoF heb ik nog de windowscursor die nog reageert, en ik kan ook windows afsluiten door gebruik te maken van mijn keyboard.

De spellen zelf herinstalleren haalt niets uit, en ook directx (9b) er opnieuw opzetten niet.

Iemand een idee wat het probleem is, of hoe ik kan achterhalen wat de foutmelding is? (heb zelf al met alt + prt scr geprobeerd en dan plakken in paint, maar dat lukt niet).

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Alt -tab werkt ook niet om de fout naar voren te halen?
Zonder info wát de foutmelding is wordt het namelijk erg lastig om te troubleshooten, denk ik.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Alt-tab werkt idd niet bij beide spellen.

Het grote probleem is dus dat ik het probleem niet weet. Alle tips om de foutmelding te weten te komen zijn welkom.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Staat er ook niets in het log ?

Verwijderd

windows toets drukken (die naast ctrl) zodat je terug in windows komt, werkt bij mij voor de meeste spellen...

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-09 21:45

Maartenvs

For Sale

kun je met ctrl+alt+del niet kijken? werkt soms beter dan alt+tab

Verwijderd

Topicstarter
Windows toest werkt niet (tenminste niet op de voorgrond) en ook ctrl+alt+del niet.

Maar een logbestand zou wel interessant zijn. Bedoel je van de game zelf of van windows? In geen van beiden weet ik ze zijn (als ze er al zijn). Of is hier software voor?

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Bedoelde het event log van Windows, Start->Run->eventvwr
Het kan ook best zijn dat de game een error log aanmaakt

Misschien maak je bij de support fora van beide games meer kans
Pagina: 1