Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

(W@P) Orange Prepay W@ppen ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allow tweakers :P

kan je met orange prepay w@ppen ? zoja kan ik me hier een kaartje voor kopen voor 10 euro :) voor afbeeldingen en polyphone tones :P :D

met Kpn gaat het dus niet :( (wat ik nu heb)

Verwijderd

Het kan, maar heb je nu een prepay card?. ... op je kpn. Zo ja kun je ook niet met organe op je gsm

Verwijderd

Topicstarter
ja heb nu kpn maar heb een nokia 3510i simlock Vrij!! :) ik heb er namenlijk ook al eens een t-mobile abbo-kaart ingehad hiermee kon ik w@ppen. maar ben niet van plan om abbo af te sluiten hiervoor :)

kijkshop had een leuke aanbieding :)
orange prepay starterspakket €9,99 met 15 € btg :D

Verwijderd

Je kan inderdaad wappen met Orange prepaid.

Verwijderd

Je kan ook gewoon je wap verbinding op analoog zetten en dan de telfort wap settings installeren. Dan heb je helemaal geen prepaidkaartje van Orange ofzo nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 16:39:
Je kan ook gewoon je wap verbinding op analoog zetten en dan de telfort wap settings installeren. Dan heb je helemaal geen prepaidkaartje van Orange ofzo nodig.
Op analoog zette ? hoe doe ik dat dan ? nog nooit van gehoord :?

Verwijderd

KPN heeft alle dataverkeer geblokkeerd voor prepaid (behalve i-mode nu). Dus ook met andere instellingen werkt het niet.

Verwijderd

Is denk ik wel de moeite waard, maar waarom koop je niet gewoon een datakabel en zet je de ringtones er zelf op? Maar anders kun je ze idd via wap erop zetten (zie sig :P)
Pagina: 1