[2003] Nvidia drivers mollen msn

Pagina: 1
Acties:

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
Hey ik heb net de nieuwste nvidia drivers gedownload en geinstalleerd, nadat mn pctje gereboot was bleken ineens alle msn icons of je nou online offline away of busy staat gewoon het online icon weer te geven... ipv het busy en away icoontje laat ie gewoon een zwart rondje zien. Alles werkt wel gewoon maar dit is natuurlijk wel irritant.

Config:
- Windows Server 2003
- Riva TNT2 Ultra
- MSN 6.1 + MSN Plus 2.52.72
- nVidia 52.16

Geprobeerd zonder resultaat:
- Reboot
- MSN afsluiten opnieuw opstarten, Afmelden opnieuw aanmelden
- Desktop naar 16 Bits kleur
- Search op Google, Tweakers, Fok Forum

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05 16:08

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

reinstall van MSN al geprobeerd?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-05 12:14
en als reinstall niet werkt moet je misschien eerst een andere msnversie zonder plus erop zetten(dat werkte bij een vriend van me) ;)

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 15:57

Alaksandus

Vae puto deus fio

waarom gebruik je nog updates van Nvidia voor je TNT 2, hij wordt er niet sneller van.
Maar heb je al geprobeerd om de oude drivers te installeren, MSN reinstal. En waren de oude detonator drivers goed verwijderd?

Als een god in Nijmegen.

• tec
MSN reinstall lost niets op (net geprobeerd). ik heb gewoon de nieuwste gepakt omdat ik even vlug drivers nodig had, weet dat het ding er niet sneller van wordt.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Wat moet je a: met nvidia drivers op een 2003 server b: met msn op een 2003 server? Windows Server 2003 is hier niet echt voor gemaakt, en als de drivers niet digital signed zijn zul je moeten aanklooien om een oplossing te vinden.

• tec
mutsje schreef op 01 december 2003 @ 18:47:
Wat moet je a: met nvidia drivers op een 2003 server b: met msn op een 2003 server? Windows Server 2003 is hier niet echt voor gemaakt, en als de drivers niet digital signed zijn zul je moeten aanklooien om een oplossing te vinden.
Ik had ook gewoon de drivers van server kunnen gebruiken maar kon het effe niet laten om nvidia drivers te installeren. Ik heb Windows Server 2003 draaien om een websiteje te runnen gewoon voor fun, maar die bak diend tegelijk als msn irc ftp en internet machine..

Maar het is ondertussen opgelost, na nog een keer msn opnieuw ingelogged te hebben doet ie het nu ineens wel... :?

Verwijderd

Ik heb dit ook met msn, nero en kazaa al een tijdje en is bij mij nog niet opgelost...

Verwijderd

dat zijn toch forceware drivers? niet goed voor een tnt2 geloof ik...

Verwijderd

[edit]

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 21:18 ]

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik moet MSN ook nog maar eens installeren..... Ik kan je in ieder geval vertellen dat Trillian Pro 2.0 zonder problemen werkt met een NVidia kaart, en de laatste officiele XP drivers van de NVidia site.

Trillian heeft geen WebCam support, dus een dezer dagen zal ik MSN weer eens erop zetten :) Ik laat het resultaat wel weten.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• tec
Damnit, ik reboot net en nu is het probleem weer terug :(

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:53

Kroontje

...

Ik had dit probleem ook, zowel in MSN als Nero. Oudere drivers waren de opslossing !

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Welke NVidia drivers gebruiken julie? Ik gebruik de versie die officieel ter download wordt aangeboden door NVidia op haar website, dus geen "tussenversie" die op allerlei gaming en 3d sites terug te vinden is ;)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• tec
52.16

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 20:38
45.23....

nieuwere drivers willen niet altijd zeggen...betere werking...
vandaar dat ik vaak terug val op mn oude vertrouwde 45.23!
:7

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:30
Ik had bij me meiske hetzelfde probleem. Ik heb bij haar eerst de standaard drivers weer terug gezet waarna het gewoon weer werkte. Zou ik jou ook aanraden, maar voor als je spellen speelt lijkt dit me niet echt bevorderlijk. Ik heb het bij mezelf ook met een TNT2 nog niet meegemaakt. Probeer anders wat oudere drivers te installeren, of de drivers van de desbetreffende fabrikant.

Samengevat ligt het dus gewoon aan je drivers.

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 03-12-2003 12:10 ]

Pagina: 1