[Barebone]MSI MEGA remote?

Pagina: 1
Acties:

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025
Ik heb een MEGA van MSI gekocht. Werkt best, echter die remote die erbij zit heb ik weinig aan:

Als de PC uitstaat kan ik met de remote de HIFI functie van het ding bedienen, werkt uitstekend. Dit is het onderste (ongeveer 1/3e) gedeelte van de AB. De overige 2/3e is gereserveerd voor de TV functie welke met de MSI tv kaart is te activeren. Ik wil echter gewoon Mediaplayer etc. met de remote bedienen, iemand die daar ervaringen mee heeft? Of een progje weet waar ik iets aan heb?

Ik kreeg in de search alleen een oud topic over de MEGA te zien waar verder weinig in stond.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Roeligan
*schop*

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-02 08:08

noshit

Dat bovenste gedeelte werkt alleen in combinatie met een originele MSI tv-kaart. En dan nog alleen met het exemplaar wat voor een MegaPC is gemaakt.

• Roeligan
hmmm... beetje jammer. Zou wel denken dat er een tweak/progje voor gemaakt zou zijn.

Denk dat ik hem toch maar verkoop en de AMD versie koop met nForce2.

Iig thx voor de opheldering.

RatPack #814