Toon posts:

TV-Out Gigabyte Radeon 9200 128mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb gisteren een nieuwe videokaart gekocht betreffende de Gigabyte Radeon 9200 128 mb met tv out.
Ik heb deze netjes ingebouwd en loopt perfect. Echter heb ik deze kaart speciaal aangeschaft om de tv out functie te gebruiken.

Om te beginnen heb ik een SVHS kabel gebruikt die verloopt naar een scart en als input in mijn tv gaat. Standaard staat de kaart uiteraard op NTSC en heb ik veranderd naar Nederland Pal-B. Bij NTSC kreeg ik netjes strak beeld alleen dan in het grijs. Bij verandering naar Pal -B krijg ik wel kleur maar flikkert mijn beeld enorm.

De instelling voor de tv staat net als mijn desktop op 1024 x 768 en 60 Hz
Ik heb de FAQ al doorgelezen en gesearched maar kom er echt niet meer uit. Ik vermoed dat het een instelling is (misschien 50 HZ maar weet niet waar ik dat kan veranderen).

Ik hoop dat iemand me kan helpen want wordt er radeloos van ondertussen.

Alvast bedankt..

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een oplossing?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kicken van ej topic binnen 24h is _niet_ de bedoeling. Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) nog eens goed door.

Verwijderd

Topicstarter
Excuses voor het schoppen. Ik heb inmiddels een oplossing gevonden. Dit door gebruik te maken van de composiet stekker die er ook bij zat. Ik weet niet precies wat er kwa signaal veranderd cq verbeterd is maar het werkt.