Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Muislader openmaken zonder hem door midden te zagen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje,

Ik ben alle leds die zichtbaar zijn aan het vervangen door felle blauwe leds, nu ben ik bij het laadstation van mijn muis (tevens de receiver van muis en toetsenbord) aangekomen, het is een Desktop MX setje van logitech, dus met een MX700 muis en laadstation. Ik heb al van alles geprobeerd, maar nog steeds geen manier gevonden om het laadstation open te krijgen zonder hem door midden te moeten zagen.

Iemand suggesties??

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:53

mymind*

A Beautiful Mind

Volgens mij zitten er gewoon schroeven in. Als je aan de onderkant kijkt zie je in de folie 2 kleine kruisjes ingestanst. Daaronder zitten zitten 2 gaten met schroeven erin. Waarschijnlijk kun je als je die losdraait het hele ding uit elkaar halen.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:22

Super_ik

haklust!

nergens schroefjes onder een stikker :?
ook nie open te klikken met een schroevendraaier :?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Topicstarter
WEL VERREK!@ hahaha, wat ongelooflijk stomd at ik dat over het hoofd gezien heb! Hartstikke bedankt!

• RefleCs
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 15:41
En wanneer is hier het eindresultaat te zien??

De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.

Verwijderd

Topicstarter
zeer binnenkort, ik heb inmiddels alle leds vervangen en zal binnenkort foto's plaatsen, ben nog even een manier aan het zoeken om foto's te maken waarop het allemaal mooi te zien is..

• Math2k
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01-2021
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 22:39:
zeer binnenkort, ik heb inmiddels alle leds vervangen en zal binnenkort foto's plaatsen, ben nog even een manier aan het zoeken om foto's te maken waarop het allemaal mooi te zien is..
Neon en blauwe led foto's maak je het best door de flitser ffs uit te zetten.

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:03

Twhomp

Stayin' Alive

Maak je ook een foto van de binnenkant van die lader/ontvanger? Ik ben daar zeer benieuwd naar namelijk. Het is het laatste ledje wat hier niet blauw is namelijk.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

Ik had even niets te doen en was ook wel benieuwd wat erin zat. en natuurlijk niet te beroerd om een twijfelende tweaker over de streep te trekken/te helpen. :)

PICS!!!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~klerk432/pics/gotpics/mousereceiver/receiver1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~klerk432/pics/gotpics/mousereceiver/receiver2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~klerk432/pics/gotpics/mousereceiver/receiver3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~klerk432/pics/gotpics/mousereceiver/receiver5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~klerk432/pics/gotpics/mousereceiver/receiver7.jpg

Ik heb er trouwens nog geen andere leds ingezet, die had ik helaas niet meer liggen :(

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:03

Twhomp

Stayin' Alive

Zie ik daar nou 4 LED's op een rij?

Degene naast dat dipswitchje is voor als je connect, maar waar zijn al die andere voor?

Trouwens, ik kan me niet herinneren dat ooit die LEDjes brandden bij mij, hij geeft alleen ff groen licht tijdens connecten en dat doe je maar 1x.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

4 ledjes, dat klopt.
Eentje voor de connect zoals je al zei, en nog 2 andere voor Capslock en F-lock, en nog een waarik ook net nut niet van weet. Hij brand bij mij wel, er staat een eentje bij.

Verwijderd

Uh, kheb er zelf geen maar brute opties:

Power
Charging
Capsock
F-lock
Numlock
Scroll Lock

:)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 02:05 ]

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

numlock :9

[ Voor 0% gewijzigd door Nvidiot op 09-12-2003 02:48 . Reden: hee, nou snel je post gaan wijzigen he? :( :P ]

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

idd 8)7 , stom dat ik daar niet aan gedacht heb :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

mymind* schreef op 09 december 2003 @ 02:01:
4 ledjes, dat klopt.
Eentje voor de connect zoals je al zei, en nog 2 andere voor Capslock en F-lock, en nog een waarik ook net nut niet van weet. Hij brand bij mij wel, er staat een eentje bij.
frequency lock? aka kanaal locken

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ThaHandy schreef op 09 december 2003 @ 15:09:
[...]

frequency lock? aka kanaal locken
nee een of ander debielig knopje waarmee je al je F functies op je toetsenbord disabled. heeft die kut-ramplank van mij ook, sjah microsoft he. En natuurlijk staat ie altijd Default aan dus elke keer als je een F toets gebruikt moet je die f lock uitzetten :X

jaja effe mijn frustraties eruitgooien

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 22:25

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

AtomicShockwave schreef op 09 december 2003 @ 15:46:
[...]

nee een of ander debielig knopje waarmee je al je F functies op je toetsenbord disabled. heeft die kut-ramplank van mij ook, sjah microsoft he. En natuurlijk staat ie altijd Default aan dus elke keer als je een F toets gebruikt moet je die f lock uitzetten :X

Idem hier en ik hem een smart office keyboard (heeft wel een merk maar weet echt niet wat, staat ook nergens :?)

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

AtomicShockwave schreef op 09 december 2003 @ 15:46:
[...]

Gebruik jij dan niet iedere dag die handige functies onder die F knoppen ? :+ 8)7

Kloteding van MS @ werk ook, altijd 3x kijken wat je nou fout doet als je een keer op F5 oid wilt drukken :(

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels alle ledjes vervangen, dat en meer staat in de mijn nieuwe topic:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/851951

ppold
Pagina: 1