Toon posts:

als admin account verwijderd (dom)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als admin heb ik in xp een account verwijderd zonder eerst de nodige bestanden te backuppen (e-mail, adressen, favo's, ed.)

is er een manier om deze gegeven toch terug te halen?

alvast bedankt

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En waar heb je zelf al overal gezocht? En waarop heb je gezocht (zoekwoorden)? En wat heb je gevonden?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij wist die niet gelijk de user van de schijf met alle bestanden, maar alleen de user uit de lijst.

Kijk eens onder deze computer > advanced > user profiles > settings
Staat daar nog die user bij (of een unknown)

Kijk dan even bij c:\Documents and Settings\ dan de User \ My documents etc.

Zet wel even aan systeembestanden weergeven en alle bestanden weergeven bij mapopties :Y)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:21

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik heb zelf de admin account gerenamed naar een andere naam. Met tweakXP kan je aangeven of je wel of niet het admin-account wil laten zien. Als ik de optie op aan zet dan laat ie naast mijn nieuwe admin account gewoon administrator zien. Ik vermoed dat het orginele adminaccount nooit zomaar verwijderd kan zijn.
Afhankelijk van je beveiligingsinstellingen die je hebt toegepast kan je eventueel de hdd ook in een ander systeem hangen en je bestanden kopiëren.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Is het niet zo dat als je systeemherstel doet,het gewoon weer terug komt? :?