Toon posts:

P4P800 probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Nieuw moederbord (P4P800 deluxe), P4-3.0 GHz en 512 Mb DDR geheugen gekocht op de HCC.
Nadat alles in de nieuwe kast gebouwd was, bleef de machine doodstil, geen vennetje, geen harddisk, niets begon te draaien. :(
Alles weer uit elkaar en opnieuw begonnen.
Als het moederbord alleen geinstalleerd is (voeding ,geheugen en processor) en het kabeltje van de aan/uit knop gebeurd NIETS! :(
Wat voor probleem heb ik?
Wie kan me helpen?

Frank

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Al een andere voeding geprobeerd? Lijkt me dat het daar aan ligt ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 12:04

Majapro

Deventer

iK wou dat ik je kon helpen..ik heb hier exact dezelfde config en deed ie het gelijk goed, prima zelfs...heb je wel de ledjes power reset etc goed aangesloten?

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Verwijderd

Bij het aanzetten van de pc: gaat de fan van de kast wel aan? Of blijft ook deze uit? Als ook die fan het niet doet, lijkt het mij dat de voeding van de kast stuk is. Ik neem aan dat de hoofdschakelaar achter op de kast wel aan staat?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:39
- Voeding defect?
- Zit er een knop op de voeding zelf om de stroomvoorziening van de voeding te onderbreken?
- Wat heb je zelf al geprobeerd/bekeken om het probleem op te lossen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling om eerst het beleid en de FAQ te kennen eer je een topic opent. Hier op PMG zijn dat dus PMG Beleid respectievelijk PMG FAQ :)

Daarin zul je vinden hoe je zo'n "Help, mijn PC doet het niet" topic moet openen. Weer daarin staat o.a. de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter welke jou een heel eind verder zou helpen. Begin bij de eerste stap: de voeding. Deze moet logischerwijs aanstaan voordat de hele PC überhaupt kan werken. Test deze dus eerst los van het PC, etc ;)

Succes :)

edit:
Oh, lees verder ook eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 16% gewijzigd door BalusC op 01-12-2003 15:03 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.