Mag ik eerder kicken?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:36

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Zou ik dit: Wanadoo verbindings problemen (Eurodocsis) topic wat vroeger dan 24 uur mogen kicken? ik heb het gisteren vrij laat gepost en ik denk dat iedereen er nu overheen leest. Ik zou graag snel willen weten of iemand een oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-10 20:54

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Niet meer nodig, ik heb al een on-topic reply gepost.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Er wordt al gereageerd in je topic, dus kicken is niet nodig :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

mymind* schreef op 01 december 2003 @ 14:56:
Zou ik dit: Wanadoo verbindings problemen (Eurodocsis) topic wat vroeger dan 24 uur mogen kicken? ik heb het gisteren vrij laat gepost en ik denk dat iedereen er nu overheen leest. Ik zou graag snel willen weten of iemand een oplossing heeft.
Nee, je mag nooit eerder kicken. Iedereen wil zo snel mogelijk zijn vraag opgelost hebben, dus er is geen enkele reden om jou toevallig voorrang te geven.

En daarnaast, we hebben hier een forum gebaseerd op vrijwilligers, geen betaalde helpdesk. Als je antwoord zo dringend is moet je de relevante personen (Wanadoo helpdesk in dit geval) inschakelen.

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.