[MS Word 2003] Per ongeluk layout verandert

Pagina: 1
Acties:

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022
Onder Word 2003 heb ik per ongeluk een of andere toetsencombinatie in getiept waardoor mijn layout onscreen verandert is, bij een leeg nieuw document... Boven en onder heb ik geen ruimte, terwijl dat bij andere documenten die ik open niet het geval is. Om te illustreren wat ik bedoel heb ik even een screenshot gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/lakkaaa/word.jpg

Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken?

Jammer genoeg is dit niet simpelweg met beeld -> afdrukweergave op te lossen.. Daar staat hij namelijk al op..

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 01-12-2003 14:42 . Reden: layout weer goed gezet ;) ]

SysSpec

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Je zoom aanpassen van 91% naar 100%?? :?

PSN: Shiver23

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Het kan heel simpel pak, de rand van het witte vel vast, en sleep het naar beneden :) , (Zo te zien werkt klikken op de rand ook :) )

[ Voor 23% gewijzigd door djexplo op 01-12-2003 14:42 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:47
Zo te zien staan je marges op 0; even wijzigen in normal.dot.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

djexplo schreef op 01 december 2003 @ 14:41:
Het kan heel simpel pak, de rand van het witte vel vast, en sleep het naar beneden :-)
Nope, er hoeven geen marges aangepast te worden ;)

TS: dubbelklik eens precies waar je blad begint (boven). De optie heet show / hide whitespace :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• lak
djexplo schreef op 01 december 2003 @ 14:41:
Het kan heel simpel pak, de rand van het witte vel vast, en sleep het naar beneden :) , (Zo te zien werkt klikken op de rand ook :) )
dank u!

SysSpec

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad, je hebt gewoon de ruimte voor de koptekst 0 gemaakt. Zie ook paginainstellingen -> marges.

offtopic:
Je plaatje is wel erg groot. Zie de edit van je eigen post hoe ik je screenshot heb verkleind, maar maak voortaan naast de groite versie ook even een kleinere versie om te posten: ook wel zo aardig tegenover mensen zonder breedband ;)

Edit:
BtM909 schreef op 01 december 2003 @ 14:43:
TS: dubbelklik eens precies waar je blad begint (boven). De optie heet show / hide whitespace :)
Hmm. Weer wat geleerd. Maar dit doet niets bij mij :o
(Nou ja, niets dan het marges scherm tonen natuurlijk)

[ Voor 33% gewijzigd door F_J_K op 01-12-2003 14:47 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• lak
F_J_K schreef op 01 december 2003 @ 14:44:

offtopic:
Je plaatje is wel erg groot. Zie de edit van je eigen post hoe ik je screenshot heb verkleind, maar maak voortaan naast de groite versie ook even een kleinere versie om te posten: ook wel zo aardig tegenover mensen zonder breedband ;)
offtopic:
Ik weet het, maar ik dacht dat die hier altijd automatisch aangepast werden en clickable werden gemaakt... of haal ik nu weer een stel forums doorelkaar?

SysSpec

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

lak schreef op 01 december 2003 @ 14:47:
offtopic:
Ik weet het, maar ik dacht dat die hier altijd automatisch aangepast werden en clickable werden gemaakt... of haal ik nu weer een stel forums doorelkaar?
offtopic:
Ik denk het wel ja, wel een goed idee trouwens maar dat vraagt voor een forum van deze grootte te veel bandbreedte en processorkracht, alles moet dan langs de server om te worden aangepast :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• verba092
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-03 11:13
Je moet op het randje klikken, dan komt het weer terug. Tussen je lineaal en je "papier".

http://www.tweakers.net/gallery/71604/sys

• lak
F_J_K schreef op 01 december 2003 @ 14:49:
[...]

offtopic:
Ik denk het wel ja, wel een goed idee trouwens maar dat vraagt voor een forum van deze grootte te veel bandbreedte en processorkracht, alles moet dan langs de server om te worden aangepast :)
offtopic:
Ik weet al waar het zo is, jullie broertje Fok! heeft het wel... naar mijn weten toch een wel net zo groot en druk bezocht forum als dat van jullie.. toch?

SysSpec

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

lak schreef op 01 december 2003 @ 16:11:
[...]

offtopic:
Ik weet al waar het zo is, jullie broertje Fok! heeft het wel... naar mijn weten toch een wel net zo groot en druk bezocht forum als dat van jullie.. toch?
Ik kan me voorstellen dat serverside plaatjes aanpassen wat minder is, maar automagisch clickable maken zou moeten werken (laatste keer dat ik dat probeerde werkte het iig niet :))

[quote]uit de faq:
[plain][img=w,h,1]url van afbeelding met afmetingen + link naar afbeelding[/img][/][/]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

lak schreef op 01 december 2003 @ 16:11:
[...]

offtopic:
offtopic:
Klopt Fok heeft dat jah, maar je plaatjes worden er niet sneller van... En je bent niet de enige die zich daarin vergist hoor....

Maar om Fok en GoT te vergelijken vinden vele niet tof van je :+

• lak
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 16:22:
[...]

offtopic:
Klopt Fok heeft dat jah, maar je plaatjes worden er niet sneller van... En je bent niet de enige die zich daarin vergist hoor....

Maar om Fok en GoT te vergelijken vinden vele niet tof van je :+
offtopic:
Nee, dat wist ik al, maar dan verneuk ik iig niet de hele layout hier ;)
Trouwens, waarom zou ik GoT niet met Fok! mogen vergelijken?? Ze hebben toch allebei precies hetzelfde concept alleen een ander onderwerp?

SysSpec

Pagina: 1