Toon posts:

Desktop vervangen door laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb binnenkort een laptop nodig, en heb bedacht dat het misschien maar makkelijker (en goedkoper) is als ik hem inruil tegen mijn gewone desktop computer.

Kan iemand mij vertellen of je op een laptop ook gewoon kan tekstverwerken e.d. zonder dat dit teveel ten koste gaat van het comfort.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Het typt vast wel heel anders omdat die knopjes dichter op elkaar zitten.

Maar daardoor kan je wel een externe tobo aansluiten, dan is het net een gewone PC :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-04 08:56

Speedpete

was barman

Bij een beetje laptop typ je net zo lekker als bij een gewoon toestenbord, het enige dat je echt mist is het numpad-gedeelte. Maar koop er een los usb-bordje + muis bij en je hebt een prima werkplek.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Doe het zelf: 8)7
Maak een standaard, zodat je Laptop als het ware een monitor word, hang er vervogens een los toetesenbor en muis aan en je heb een "Desktop"computer.

Kan het helaas niet tekenen wat ik bedoel hieronder een simpele schets hoe je laptop dus op tafel komt te staan
code:
1
2
      |
     /

/ = Laptop toetsenbord
| = Laptop scherm

Alleen nog losse muis + toetsenbord en mooie selfmade standaard en klaar :)

plaatje zegt meer:
Afbeeldingslocatie: http://www.vhp-ergonomie.nl/images/prod_prod/laptop_gr.jpg

Dokters mode B)
Werken met een laptop is belastend voor de nek/schouder regio. In de Arbowet wordt het gebruik van de laptop dan beperkt tot maximaal 2 uur per dag (cumulatief). Veel consultants werken met hun laptop op verschillende locaties waardoor het handhaven van deze regel voor hen niet goed mogelijk is. <spam> :+ ergonomie heeft specifiek voor deze doelgroep een inklapbare standaard ontworpen die men eenvoudig mee kan nemen. Inclusief een los klein toetsenbord en een losse muis heeft de consultant nu zowel op kantoor, bij de klant, en thuis een geschikte beeldschermwerkplek, die aan de Arbowet voldoet.

Meer informatie: :?
[google=laptop standaard]

Kopen }:O
http://www.hnk.nl/shop/in...get=Laptopstandaards.html

Vrouwtje is wel een stijve hark zeg, ze zit er een beetje ongezond bij, maar je krijgt het idee wat ik bedoel :P

[ Voor 85% gewijzigd door Illegal_Alien op 01-12-2003 15:13 . Reden: Veel BLAAAAAT toegevoegd. ARBO zooi e.d. :) ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet