Ik heb een chaintech 7VJL Apogee mobo en sinds 2 dagen geleden wordt die heel snel heet. Ik heb in SiSoft naar de temperatuur gekeken en mijn PCI bus is 71oC! Mijn HD's worden 53oC en het mainboard zelf rond de 60oC. Ook ruik ik een lucht als een geklapte voeding ofzo, waarschijnlijk een weerstandje dat het moeilijk heeft.
Ik heb vrijdag een DVD brander, een casefan en een IDE rounded cable geïnstalleerd en sindsdien doet hij raar. Kan het zijn dat ik de fan verkeerd om heb geïnstalleerd? Lijkt mij niet dat daardoor je bord 71 graden wordt
Ik heb de kast een tijdje open laten draaien en ook toen werd hij zo heet. Heeft iemand een idee wat ik wellicht fout gedaan kan hebben of is het gewoon toeval en is mijn mobo aan het sterven? Mobo is +/- 1,5 jaar oud.
Specs;
Chaintech 7VJL Apogee KT333
AMD 2400+
1024MB DDR PC2700
WinXP Pro En SP1
vroeger werd het in de kast nooit warmer dan 35 graden.
Ik heb vrijdag een DVD brander, een casefan en een IDE rounded cable geïnstalleerd en sindsdien doet hij raar. Kan het zijn dat ik de fan verkeerd om heb geïnstalleerd? Lijkt mij niet dat daardoor je bord 71 graden wordt
Ik heb de kast een tijdje open laten draaien en ook toen werd hij zo heet. Heeft iemand een idee wat ik wellicht fout gedaan kan hebben of is het gewoon toeval en is mijn mobo aan het sterven? Mobo is +/- 1,5 jaar oud.
Specs;
Chaintech 7VJL Apogee KT333
AMD 2400+
1024MB DDR PC2700
WinXP Pro En SP1
vroeger werd het in de kast nooit warmer dan 35 graden.
Connaisseur des femmes