Toon posts:

nokia 6600 vs. samsung e700 vs. ngage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment ben ik hard op zoek naar een nieuwe telefoon. En zoals elk jaar is het weer behoorlijk wat speurwerk. Nu is mijn oog op de Samsung E700, Nokia 6600 en de Ngage gevallen. Deze laatste omdat het me echt een leuke gadget lijkt. Nu weet ik ook dat de Ngage gehackt is, en dat ik de spellen op andere telefoons kan spelen inclusief de 6600. Is het ook mogelijk om gehackte spellen te downloaden en die te installeren op de Ngage?

Welke telefoon raden jullie mij aan? Ik wil dan vooral gebruikerservaringen horen, en niet tech specs, want die heb ik allemaal al doorgelezen. Dus vertel je ervaring met de verschillende toestellen, wat vond jij een pluspunt, of een minpunt.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 15:49

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
van die 3?

Samsung E700 natuurlijk.. maar als je per se spelletjes wil spelen kan je beter voor de Ngage gaan, alleen de Ngage vind ik persoonlijk niet echt een toonbeeld van praktisch

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom net bij de belcompany vandaan en daar viel me de 6600 toch even vies tegen qua grote. Ik vond hem erg lomp en ondanks dat hij toch de beste specs heeft ga ik toch voor een van de andere twee.

Nu vraag ik me af hoe beide bellen, de ngage lijkt me niet het makkelijkste apparaat voor aan mijn oor. Ook de samsung heeft bij het draaipunt twee vreemde uitsteeksels (beetje moeilijk uit te leggen).

En wat zijn de ervaringen met de firmware? Ik heb nu een samsung S300, heeft de E700 ongeveer dezelfde interface?