Toon posts:

phlips DVD 728 regiovrij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of de Philips 728 DVD speler regiovrij is?

Of ik er gekopioeerde/gedownloade DVD's mee kan afspelen, bedoel ik eigenlijjk?.

Bedankt voor jullie reacties.

gr,

Freek

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
CD's is meestal geen punt, alleen CDRW's zijn soms een probleem.

Bij DVD's moet je gewoon even zoeken met Google want daarmee kan je wel achterhalen of je DVD+R of DVD-R (of beide) kan gebruiken. Er zijn inmiddels wel wat sites die netjes lijstje publiseren. Maar ik weet ze niet uit m'n hoofd.

Senile! Senile Oekaki

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 12:51:
Kan iemand mij vertellen of de Philips 728 DVD speler regiovrij is?

Of ik er gekopioeerde/gedownloade DVD's mee kan afspelen, bedoel ik eigenlijjk?.

Bedankt voor jullie reacties.

gr,

Freek
De 728 is met een code intikken op je afstandbediening regiovrij te maken (ik dacht lade open en dan 5x0, maar dat moet je ffe nazoeken)
Dit heeft overigens niets te maken met het wel of niet afspelen van gedownloadde svcd's of dvd's.

edit:
[quote]_bas_ schreef op 01 december 2003 @ 14:29:
CD's is meestal geen punt, alleen CDRW's zijn soms een probleem.
[/quote]

cdrw's zijn geen probleem op de 728 :)

[ Voor 19% gewijzigd door mlevd op 01-12-2003 14:35 ]

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

hier
http://www.dvdrhelp.com/d...Philips+728&Search=Search

[ Voor 7% gewijzigd door Neobahamuth op 01-12-2003 14:35 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Topicstarter
mlevd schreef op 01 december 2003 @ 14:33:
[...]

Dit heeft overigens niets te maken met het wel of niet afspelen van gedownloadde svcd's of dvd's.
Oh nee? Leg es uit aub.........
Heb er niet veel verstand van; maar ik zoek een DVD speler dus die gekopieerde DVD's en gedownloade DVD's zonder problemen kan afspelen.
Mijn huidige Sony kan dat niet (alleen zwart/wit beeld).

gr,

Freek

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 16:29 ]

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 16:28:
[...]

Oh nee? Leg es uit aub.........
Heb er niet veel verstand van; maar ik zoek een DVD speler dus die gekopieerde DVD's en gedownloade DVD's zonder problemen kan afspelen.
Mijn huidige Sony kan dat niet (alleen zwart/wit beeld).

gr,

Freek
Regiovrij wil zeggen dat een dvd uit bv. Amerika(andere regio), waar films eerder uitkomen dan hier in Nederland, ook afgespeeld kunnen worden. Standaard staan spelers ingesteld op een bepaalde regio en met een hack zijn een groot aantal spelers regiovrij te maken.
Bij het kopen van een dvd speler moet je even letten op de specificaties, daar staat vermeld welke formaten er afgespeeld kunnen worden met de speler.
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat de 728 alles afspeelt wat ik tot nu toe geprobeert heb(vcd,svcd,dvd(zowel origineel als kopie)cd, cd-r en cd-rw)

Verwijderd

Topicstarter
mlevd schreef op 01 december 2003 @ 16:38:
[...]

Bij het kopen van een dvd speler moet je even letten op de specificaties, daar staat vermeld welke formaten er afgespeeld kunnen worden met de speler.
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat de 728 alles afspeelt wat ik tot nu toe geprobeert heb(vcd,svcd,dvd(zowel origineel als kopie)cd, cd-r en cd-rw)
Kijk, daar heb ik wat aan.

Bedankt!!

Freek

Verwijderd

Ik weet niet of het nog nodig is, maar ik weet hoe je hem regiovrij maakt (uit me hoofd |:9 is dat wat...)

code:
1
2
3
4
5
6
Apparaat aanzetten (dus, dat je er niet voor films hebt afgespeeld)
Lade openen
intoetsen met de afstandbediening: 9, 9, 9, 9, 0 (rustig, met een seconde tussenpauze)
laatje sluiten
een niet-regio 2 dvd erin, dan vraagt hij om nog een code (die staat in je handleiding)
en u heeft een regiovrije dvd speler

/spuit 11
Pagina: 1