Veranderen van Outlook 'Root' folders

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views sinds 30-01-2008

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik heb een probleem met Outlook XP, in het bijzonder met de standaard map 'Tasks'. Deze wordt namelijk niet meer als zodanig herkend als de standaard map voor mijn tasks, maar wél een andere map, genaamd 'Taken'. Ik vermoed dat een Engelse en Nederlandse installatie door elkaar is gehusseld.

Als je een nieuwe task opent via de standaard manier, of ctrl-shift-K, en je probeert na het invullen van alles die task op te slaan, dan krijg je de foutmelding: "One or more parameter values could not be set", en slaat 'ie hem niet op. Ik moet dus nu per se al mijn tasks in de alternatieve map 'Taken' opslaan.

Ga je naar Outlook Today, dan is het hele 'Tasks' gedeelte ook leeg, omdat hij automatisch naar de map 'Tasks' kijkt, ipv 'Taken' waar ik al mijn tasks heb.

Ook in verband met andere programma's die hierop ingrijpen, wil ik graag dat Outlook de map 'Tasks' als de enige standaardfolder herkent. Hoe doe ik dit? Verwijdering en herinstallatie van Office heeft niet geholpen. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Stereotomy op 01-12-2003 12:37 ]

Alors.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zit je in een Exchange server omgeving of met PST's ?

• Stereotomy
  • Niet online
Ik zit in een Exchange omgeving met een Exchange server, de standaard Office paketten hier zijn Engels. Ik weet niet precies meer *wanneer* het fout ging, maar ik merkte het iig toen ik een Palm aanschafte en de root folders moest instellen. Synchroniseren met de Palm is overigens geen probleem, omdat ik daar netjes de Root folder voor Tasks overgezet hebt op 'Taken'.

Het probleem is dat niet alle programma's dit kunnen, bijvoorbeeld 'Desklook' niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Stereotomy op 01-12-2003 12:44 ]

Alors.

• Stereotomy
  • Niet online
schop?

Alors.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:54
Mijn ervaring met dit soort problemen is dat het komt omdat je de eerste keer aangelogged hebt me een andere taal, op dat moment worden de folders aangemaakt in exchange en krijg je dus de verkeerde taal.
Wij exporteren altijd de mailbox, vervolgens maken wij hem opnieuw aan, loggen met de goede client (qua taal dan) aan, en importeren de mailbox weer.

Verwijderd

Start outlook op via start - uitvoeren en dan met het commando outlook /resetfoldernames dan krijgen de folders namen in de taal van outlook waarop je op dat moment aan het werken bent.
dus:
NL versie: Postvak IN - Verwijderde items - enz
ENG versie Inbox - Deleted items - enz..

kijk eens op :
http://www.msexchange.org...tion_Outlook_Folders.html

Suc6
Attent

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 16:17:
Start outlook op via start - uitvoeren en dan met het commando outlook /resetfoldernames dan krijgen de folders namen in de taal van outlook waarop je op dat moment aan het werken bent.
dus:
NL versie: Postvak IN - Verwijderde items - enz
ENG versie Inbox - Deleted items - enz..

kijk eens op :
http://www.msexchange.org...tion_Outlook_Folders.html

Suc6
Attent
Fantastisch en hartelijk bedankt dat je deze oplossing hebt aangedragen :) Ik ga het hier meteeen even proberen.

Je hebt alleen wel een topic van een jaar oud omhooggeschopt ... lees hierover Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) nog even door. Om het forum overzichtelijk te houden wordt dat niet zo super op prijs gesteld.....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik vindt het eigenlijk wel een goede tip, dank: zeker een aanvulling voor het topic :*

Toch sluit ik het topic. Niet omdat het een "foute" kick is, maar om omdat verdere reacties hier niet nodig zijn :)

(Het andere topic dat je kickte met deze tip, Taal van En. naar Ned. na import calendar, laat ik wel wegzakken zolang niemand reageert).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.