Toon posts:

Compaq mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een compaq mobo, hij heeft in presario gezeten. Nu wil ik alleen een andere kast hebben, maar ik zag dat de aansluiting voor de powerknop anders is...

Hoe kan ik dit oplossen?

AUB niet weghalen, dan kan ik mijn mobo niet gebruiken.

Verwijderd

Geef eerst eens wat meer informatie over dat mobo. En in welke presario hij zat. (ik heb toevallig ook nog ergens een presario mobo liggen, uit de presario4520)
Dan kunnen we je wat verder helpen. En heb je zelf al op het forum gezocht, en zoek nog een in de FAQ

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 21:25

Qwerty-273

Meukposter

Misschien is het een AT moederbord, hebben een andere aan/uit knop dan de ATX moederborden. Maar inderdaad meer informatie over het moederbord is gewenst.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik kan maar niet aan je topicstart zien of je überhaupt iets hebt geprobeerd om het euvel te verhelpen. Even een search doen op "compaq moederbord atx kast" of iets in deze strekking kan veel opleveren. Even de connectoren zodanig tweaken dat ze op de aansluiting passen, etcetera.

Voor de rest is de titel veel te karig en datzelfde geldt dus voor de topistart. Het topic gaat dan ook om alle genoemde redenen dicht.

Lees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Dit topic is gesloten.