Msi.com.tw werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• RHE123
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:53
Hey,

Ik heb een heel vaag probleem:
Op mijn pc werkt www.msi.com.tw niet, op mijn andere pc werkt het wel. De pc waar het niet werkt is net opnieuw geinstalled (en geupgrade met nieuw mobo en cpu) maar daarvoor werkte de site ook al niet. De rest van het internet werkt wel.

Doordat www.msi.com.tw niet werkt werkt ook live update van msi niet...

(heb gezocht maar niet gevonden :( )

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:54

Outerspace

Admin General Chat
Dat klopt.. Het is volgens mij ook al eerder verteld. Ik denk dat je de drivers ergens anders moet downloaden, en dan handmatig installeren.

Zoek maar eens bij tucows of bij download.com!

[ Voor 28% gewijzigd door Outerspace op 01-12-2003 11:48 ]

Wauw, een sig!

• Remy
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

is zélfs een DE en NL versie van, de DE versie heeft de downloads volgens mij zelfs lokaal.

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Die www.msi.com.tw werkt is over het algemeen niet zo stabiel. De ene moment doet hij het wel, de andere niet.

Ik heb de indruk dat de Amerikaanse website van MSI het veel beter doet. En ook daar heb je downloads: http://www.msicomputer.com/support/sup_FreeDL2.asp

edit:
ReemF is heel wat sneller dan mij :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door WimB op 01-12-2003 11:51 ]

• RHE123
Die werkt wel, maar het rare is dat een paar dagen geleden werkte liveupdate nog wel...

• Outerspace
  • Laatst online: 14:54

Outerspace

Admin General Chat
Dom... Verder moeten kijken dan neus lang is :P

Wauw, een sig!

• RHE123
En op mijn andere pc werkt het dus WEL en hier NIET, terwijl we de zelfde inet verbinding hebben

• Remy
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Dan denk ik dat er ergens een DNSje overhoop ligt voor die bewuste niet werkende pc :). Misschien een idee om temp. internet files/cookies/history leeg te gooien op de bewuste pc en dan die .com.tw weer te proberen. Ik heb er soms zelf ook last van overigens, maar dat komt vooral door de drukte op die site :).

Msi.com.tw is gewoon de hoofdpage (net als van veel mobo-bakkers) en daar komt gewoon veel verkeer terecht, in vergelijking met lokale (europa, USA, etc) websites van MSI :)

LinkedIn
Instagram

• RHE123
Het was de DNS :)

Wel raar want gister was dns volgens mij hetzelfde als nu, maargoed het werkt >:)

THNX
Pagina: 1