Wireless pci onder Windows 95b

Pagina: 1
Acties:

• breeeem
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-07 17:56
Bij een kennis van mij moet ik wireless lan gaan aanleggen, maar mijn probleem is dat ik niet weet welke pci wireless nic onder windows 95 b werkt.
Als ik op sites van bepaalde merken kijk, zie ik vaak windows 95 er niet meer tussen staan.
Mijn vraag is dus: "Wie heeft er wireless lan werkend op een windows 95 machine en met welk merk en type nic is dit gerealiseerd. Het gaat om 3 windows 95 machines en 1 windows xp pro machine.

De wireless adsl router word waarschijnlijk de Draytek 2500WE I, hier had ik ook nog een vraag over : Werkt deze met BBNED omdat die ontwikkeld is voor kpn adsl over isdn.

Ik heb de search en google al enkele malen gebruikt maar kan geen goed antwoord vinden op mijn vraag.

_/-\o_

• breeeem
breeeem schreef op 01 december 2003 @ 11:04:
Bij een kennis van mij moet ik wireless lan gaan aanleggen, maar mijn probleem is dat ik niet weet welke pci wireless nic onder windows 95 b werkt.
Als ik op sites van bepaalde merken kijk, zie ik vaak windows 95 er niet meer tussen staan.
Mijn vraag is dus: "Wie heeft er wireless lan werkend op een windows 95 machine en met welk merk en type nic is dit gerealiseerd. Het gaat om 3 windows 95 machines en 1 windows xp pro machine.

De wireless adsl router word waarschijnlijk de Draytek 2500WE I, hier had ik ook nog een vraag over : Werkt deze met BBNED omdat die ontwikkeld is voor kpn adsl over isdn.

Ik heb de search en google al enkele malen gebruikt maar kan geen goed antwoord vinden op mijn vraag.

_/-\o_
een klein schopje :)

• breeeem
Helemaal niemand die antwoord kan geven op mijn vraag :'( :'(

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 17:38
Neem anders contact op met diverse leveranciers en vraag het hun? Misschien dat zij je ook wat meer kunnen vertellen? Ze zetten het misschien wel niet meer op de site omdat haast niemand het meer gebruikt.

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 20:27

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

De reden dat er geen Win95 meer staat op die sites
is omdat MS de support voor Win95 heeft stop gezet.

Misschien kan je die persoon voorstellen om win98(se) te gaan draaien.
Die systeem specs zijn niet zo veel zwaarder.
Maar de ondersteuning is nog wel aanwezig.

kijk ook maar op de frontpage
nieuws: Microsoft werkt aan update-cd voor Windows 98 en ME

[ Voor 21% gewijzigd door SimplyMe op 04-12-2003 10:19 ]