Toon posts:

Zwart Beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste lezer!

ik heb een probleem met het projecteren van het beeld van mijn pc op mijn tv...Ik ben in bezit van een GF4 mx420 met een tv-out. Ik was dus van plan om films van mijn pc op de tv af te spelen. DUs ik heb een tv out kabel gehaald, werkt allemaal prima, alleen 1 groot nadeel: het beeld is zwart wit!! Ik heb al heel veel dingen geprobeerd om het op te lossen, tvtool e.d. maar niks lijkt te werken... Is het een hardware probleem? De nieuwste drivers zijn iig geinstalleerd. Ik heb het bedrijf waar ik het heb gekocht al meerdere keren gebelt maar zij bieden ook geen oplossing. Daarom lieve lezertjes hoop ik echt dat iemand van jullie het weet _/-\o_

bij voorbaat dank.

Thomas

Verwijderd

Zet je TV-Out ff op Pal-B.

Lees dit ff door:

De grote tv-out FAQ

/off-topic:
Wat krijgt de miljoenste persoon met deze vraag?

• ProCal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2023
Wellicht staat je output (op je pc dus) op NTSC en ondersteunt je TV dit niet? Zoek naar PAL.

En geef eens wat meer info over je TV? Ik heb hier een TV staan met 1 scart input, ik kan op de afstandsbediening op AV drukken, dan heb ik Z/W beeld, als ik op AV2 druk heb ik kleur beeld. Misschien is het zoiets...

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:59

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
S-video(zwarte stekkertje) of composiet(gele stekkertje) aangesloten?

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Twee dingen:
NTSC op den PAL apparaat zorgt voor Z/W
S-video signaal op een scartplug op een apparaat die dat niet ondersteunt of omzet naar composiet zorgt voor Z/W.
Chech dus die twee instellingen

En dat staat in de FAQ en iz met een simpele zoekopdracht terug te vinden :).

[ Voor 13% gewijzigd door JvS op 01-12-2003 10:34 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.