HD onbereikbaar ?!?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb weer gezeik met mijn nieuwe HD. Dit is echt een ramp. Eerst kreeg ik em niet aan de praat Mijn nieuwe Seagate 16 Gb is geblokkeerd met een paswoord !?/ , en uiteindelijk deed ie het gewoon toen ik em op cable select zette. Nu heb ik AL maar dan ook AL mijn bestanden gebackupped want ik wou C formatteren.
Sinds ik dat heb gedaab kan ik em niet meer lezen :( In apparaat beheer verschijnt ie wel netjes maar als ik eigenschappen kies en 'volumes invullen' klik krijg ik een foutmelding. Ik zie de schijf niet in de verkenner. Het diagnostische proggie van seagate geeft een s.m.a.r.t. detectie error zelfs als ik dat in mn bios uitzet.
Er staat het resultaat van een vol jaar muziek verzamelen op, mijn documenten (incl. al mijn studie zooi) en al mijn muziek samples :( :( :( :(

Ik ben ten einde raad |:(

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

Verwijderd

je hebt toch van alles een backup gemaakt of begrijp ik dat verkeerd.

ps. zoveel dingen heb je niet gedaan om al einde raad te zijn...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 07:35 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-03 15:17
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 07:33:
je hebt toch van alles een backup gemaakt of begrijp ik dat verkeerd.

ps. zoveel dingen heb je niet gedaan om al einde raad te zijn...
Hij heeft alles op zijn nieuwe hdd gezet, zijn oude hdd geformat en windows opnieuw geinstalleerd. Nu kan hij niet bij zijn nieuwe hdd om zijn documenten en meuk terug te zetten. Beter lezen ipv first posten.

Heb je die nieuwe hdd enkel in je eigen pc geprobeeerd? wellicht kan jou pc niet met grote hdds omweg o.i.d?

http://gathering.tweakers..._message/16985207#hddvaag

http://gathering.tweakers..._message/16985207#hdddata

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie de linkjes van Icey :)

Omdat hier op GoT van jou wordt verwacht dat je eerst vooronderzoek doet eer je een topic opent, door o.a. de FAQ's te doornemen en je dit dus overduidelijk niet hebt gedaan, gaat dit topic dicht. Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Voor de rest verzoek ik je om niet zo knullig met vraag- en uitroeptekens en 'foute' smiles te rondstrooien. Dat wekt alleen maar irritatie op.

Dit topic is gesloten.