Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
lo People

'k Heb 't laatst de Mistral MP3-CD Speler (Draagbaar) gekocht bij MediaMarket (lag aan 50€, kon'm niet laten liggen ;)) maar 'k zit met een probleem. De kwaliteit is allemaal goed enzo, daar nie van, maar op de doos (en in de handleiding, ...) staat dat er een ingebouwde batterijlader inzit. Zeer mooi natuurlijk, en als ik de handleiding lees over hoe ik dit moet doen, zou ik de adapter moeten insteken, en vervolgens op het [Charging] knopje duwen... Hier zit't probleem... Ik vind nergens, maar dan ook nergens dat knopje. Het staat ook niet onder een andere toets geprogrammeerd, aangezien ik ze allemaal al 150 keer, in iedere modus (toestel aan/uit), heb gehad.

Heeft er nog iemand hier deze Player gekocht, en ondertussen al gevonden waar ergens zich dit knopje bevindt? Ik vind ook nergens eens site van Mistral, of enige andere info erover... Alvast bedankt!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ik ken dat apparaat niet maar heel vaak word de zelfde doos/handleiding gebruikt voor verschillende modellen. Waarschijnlijk slaat die optie op een model waar wel een charge-mogelijkheid opzit, en niet het model die jij hebt gekocht.

Maar pin me er niet op vast :)

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me toch straf... Aangezien de foto op de doos & in't boekje perfect overeenstemd met de speler zelf... Maar bij het overzicht van al de knopjes in de handleiding, wordt er ook nergens een Charging Button vermeld... 'k Vind het maar vreemd :)

Verwijderd

Topicstarter
Moest er iemand met 't zelfde probleem zitten, je moet gewoon de Stop button een tijd inhouden