lo People
'k Heb 't laatst de Mistral MP3-CD Speler (Draagbaar) gekocht bij MediaMarket (lag aan 50€, kon'm niet laten liggen
) maar 'k zit met een probleem. De kwaliteit is allemaal goed enzo, daar nie van, maar op de doos (en in de handleiding, ...) staat dat er een ingebouwde batterijlader inzit. Zeer mooi natuurlijk, en als ik de handleiding lees over hoe ik dit moet doen, zou ik de adapter moeten insteken, en vervolgens op het [Charging] knopje duwen... Hier zit't probleem... Ik vind nergens, maar dan ook nergens dat knopje. Het staat ook niet onder een andere toets geprogrammeerd, aangezien ik ze allemaal al 150 keer, in iedere modus (toestel aan/uit), heb gehad.
Heeft er nog iemand hier deze Player gekocht, en ondertussen al gevonden waar ergens zich dit knopje bevindt? Ik vind ook nergens eens site van Mistral, of enige andere info erover... Alvast bedankt!
'k Heb 't laatst de Mistral MP3-CD Speler (Draagbaar) gekocht bij MediaMarket (lag aan 50€, kon'm niet laten liggen
Heeft er nog iemand hier deze Player gekocht, en ondertussen al gevonden waar ergens zich dit knopje bevindt? Ik vind ook nergens eens site van Mistral, of enige andere info erover... Alvast bedankt!