Toon posts:

Nashua DVD+R Discs met LiteOn LDW-811S?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee dagen geleden de LiteOn LDW-811S dvd-brander gekocht, ik d8 ik koop er gelijk 3 Nashua dvd+rw's bij, en 10 Nashua dvd+r's.

Ben gelijk aan de slag gegaan met wat films, brandde ze eerst op de Nashua DVD+RW's en dat werkte allemaal perfect op mijn dvd speler, maar zodra ik een film op de DVD+R's brand gaat er iets mis.. Ik heb nu 4 dvd's achter elkaar vern**kt , sommige werken helemaal niet, en de andere zitten weer vol errors midden of aan het eind van de films.

Nu vraag ik me af wat het probleem kan zijn, zijn die nashua dvd-r's waardeloos of is er iets mis met mijn brander (zou wel vreemd zijn want dvd+rw's werken dus wel).

Iemand een idee?

• carpin
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2022
heb je de laatste firmware erop gezet?
de laatste is HS0E

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik net een paar minuten geleden gedaan, dus nog geen dvd mee gebrand.. Wat houdt dat firmware eigenlijk in en kan het veel verschil maken?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Hoe vaak moeten we nog beginnen over de slechte kwaliteit van nashua!

De media is gewoon slecht! En waarom het eind van de film vaak misgaat is omdat na de 4GB grens de media pas ECHT slecht wordt!

Koop betere media graag ....

Hier een site waar je kan lezen welke media goede kwaliteit zouden moeten zijn, doe er je voordeel mee!

[ Voor 25% gewijzigd door swampy op 01-12-2003 01:07 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
swampy schreef op 01 december 2003 @ 01:06:
Hoe vaak moeten we nog beginnen over de slechte kwaliteit van nashua!

De media is gewoon slecht! En waarom het eind van de film vaak misgaat is omdat na de 4GB grens de media pas ECHT slecht wordt!

Koop betere media graag ....
Hmm, suggesties??

Arita?
Philips?

EDIT: ik zag net dat je je reply ge-edit had, thx voor de link

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 01:09 ]

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 01:08:
[...]

Hmm, suggesties??

Arita?
Philips?

EDIT: ik zag net dat je je reply ge-edit had, thx voor de link
Pure Zekerheid kan zelf die site je niet geven, sommige merken CLAIMEN 4x te zijn maar hebben soms weer een 1x batch ertussen zitten ofzo. Helaas als de markt duidelijk was.

Maar... het is zeker aan te raden eens daar rond te kijken :-)

Verwijderd

Topicstarter
Wat is jullie favoriete merk?

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 01:19:
Wat is jullie favoriete merk?
Ik hier hier Sony's liggen.... tja maar bereduur..dat wel! Philips schijnt goed te zijn :-)

Ik vrees dat je echt moet kijken naar de combinatie brander/media :-)

Verwijderd

Topicstarter
swampy schreef op 01 december 2003 @ 01:47:
[...]

Ik hier hier Sony's liggen.... tja maar bereduur..dat wel! Philips schijnt goed te zijn :-)

Ik vrees dat je echt moet kijken naar de combinatie brander/media :-)
Er is nog maar weinig over mijn brander, maar liefst 1 hit :P

Maarja arita schijnt met heel veel branders overweg te kunnen, die ga ik dan ook maar uitproberen

Verwijderd

Ik gebruik al een tijdje E-MAM mitsui DVD's, werken altijd perfect bij mij, en staan bekend om een goede kwaliteit, ze zijn niet zo heel duur, 32,- voor 25 st dacht ik.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, het door SilverMaster genoemde topic is bedoeld om je positieve danwel negatieve ervaringen met betrekking tot LDW-811S Media-compatibiliteit erin neer te zetten :)

Aan dit soort problemen kunnen we helaas weinig doen, aan Media valt weinig te tweaken namelijk. Het enige wat je kunt doen is om de Firmware naar de nieuwste versie te flashen en het nogmaals te proberen. Als dat niet helpt, koop dan gewoon geen Nashua's meer. Simpel :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.