Lite-On LVW-5001

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04-2025
Dit is een standalone DVD recorder van Lite-On, wie heeft er ervaringen met dit apparaat? Is hij kwalitatief vergelijkbaar aan de Philips modellen? Zijn er mensen die em al ergens in de winkel hebben staan? Zie hem namelijk alleen bij Alternate op de site :(

Heb trouwens de "search" gebruikt voor deze recorder, nix geen ervaringen kunnen vinden helaas |:(

Bedankt mensen! _/-\o_

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• ck2000nl
Niemand kent dit apparaat? Kan er ook al geen reviews over vinden :(

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-07 15:08

Alaksandus

Vae puto deus fio

http://www.google.nl/sear...te-On+LVW-5001+review&lr= google...

1e link geeft al enkele reviews.

Als een god in Nijmegen.

• ck2000nl
Nah, het zijn reviews over de onlinewinkel die ze verkoopt.

Trouwens, de tv programma's die je opneemt zijn natuurlijk incl. reclames. Met welk programma zou je ze kunnen editen aangezien dit VOBS zijn?

Thnx

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-07 14:43
ck2000nl schreef op 03 december 2003 @ 23:43:

Trouwens, de tv programma's die je opneemt zijn natuurlijk incl. reclames. Met welk programma zou je ze kunnen editen aangezien dit VOBS zijn?

Thnx
lite on heeft toch die commercial-extraction functie in hun dvd recorder zitten?

edit: sorry, zit je te vervelen... het is vanavond rel-night!

=> er gaat nog ergens anders een topic over VOBS editen, ben hem ff kwijt nu! Maar hij is onlangs gestart.

[ Voor 21% gewijzigd door meelmark op 03-12-2003 23:49 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• ck2000nl
Mocht je die kunnen vinden, laat het me ff weten. Maar best vreemd dat bijna niemand dit apparaat kent. Het is momenteel wel de goedkoopste standalone DVD recorder :)

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 00:18
333 bij de mediamarkt dus ik ben ook wel geïnteresseerd in ervaringen...

• ck2000nl
maxtrash schreef op 12 december 2003 @ 21:45:
333 bij de mediamarkt dus ik ben ook wel geïnteresseerd in ervaringen...
Ow, die prijs heb ik aangemeld :D Maarruh, die prijs gaat vanaf 14 dec. pas in (geheim!). Normaal zit ie dus op 379.- Er zijn ongeveer 200 stuks aanwezig! :) Heb dat ding nu thuis om hem te mogen testen, zo ff testen :D

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 19:14
ck2000nl schreef op 14 december 2003 @ 15:20:
[...]

Ow, die prijs heb ik aangemeld :D Maarruh, die prijs gaat vanaf 14 dec. pas in (geheim!). Normaal zit ie dus op 379.- Er zijn ongeveer 200 stuks aanwezig! :) Heb dat ding nu thuis om hem te mogen testen, zo ff testen :D
Ik ben benieuwd... misschien een kleine mini review :) Ik ben vooral benieuwd
naar de kwaliteit van de interne tv tuner, de aansluitmogelijkheden naar een versterker en tv en natuurlijk de kwaliteit van de opnames.

mvg,

René

Verwijderd

Ik heb zo'n ding thuis en kost 299 bij mediamarkt. Aanschaf op 14/12/2003 te Antwerpen.

Je kunt geen kanalen (tuner) rangschikken....en in de aansluiting van scart DVD naar scart tv zit er een fout....geeft een zwarte lijn in het beeld.
Verder is er met de tuner fine tuning mogelijk.

Alles is Engels......geen voorkeuze mogelijkheid naar Nederlands of bvb de subtitels al direkt in het Nederlands te laten spelen.

Opname is vrij eenvoudig, DVD-RW kun je op dit toestel snel formateren.
Ingang fire wire aanwezig en ook video-in met analoge muziek ingangen.

Kortom voor deze prijs denk ik niet dat we meer mogen verwachten......

DVD's zijn te spelen op de pjoeter.

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 00:18
ck2000nl schreef op 14 december 2003 @ 15:20:
[...]

ik had de prijs uit een advertentie in het algemeen dagblad. Overigens opmerkelijk dat ie in antwerpen nog goedkoper is.

Inmiddels zit ik zelf meer aan een harddisk-recorder te denken (met netwerk aansluiting). Dan heb je een timeshift functie en branden kan ik dan met de dvd-speler in de computer doen. Volgens mij gaan we de komende maanden massa's aantrekkelijke apparaten tegenkomen. Ben benieuwd.

Verwijderd

Die toestellen waren er ook maar een heel pak duurder.....met harddisk en DVD writer...........

• whatyouneed
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07 12:12
ck2000nl schreef op 03 december 2003 @ 23:43:

Thnx
dit progrmma kan je hier voor gebruiken TMPGEnc DVD Author

• whatyouneed
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 17:03:
Ik heb zo'n ding thuis en kost 299 bij mediamarkt. Aanschaf op 14/12/2003 te Antwerpen.

Je kunt geen kanalen (tuner) rangschikken....en in de aansluiting van scart DVD naar scart tv zit er een fout....geeft een zwarte lijn in het beeld.
Verder is er met de tuner fine tuning mogelijk.

Alles is Engels......geen voorkeuze mogelijkheid naar Nederlands of bvb de subtitels al direkt in het Nederlands te laten spelen.

Opname is vrij eenvoudig, DVD-RW kun je op dit toestel snel formateren.
Ingang fire wire aanwezig en ook video-in met analoge muziek ingangen.

Kortom voor deze prijs denk ik niet dat we meer mogen verwachten......

DVD's zijn te spelen op de pjoeter.
met de nieuwe firmware kan je de kanalen wel rangschikken

http://www.liteonit.com.t...h/images/zip/LNEB2135.zip

For Build 1135, changes since Build 1129:
New Feature and Enhancements
1. Enhance DVD+R and DVD+RW recording compatibilities.
2. Add TV channel swap function.

Bug Fixes
1. Fix the Macrovision by-pass problem.
2. Fix the recording write-failed problem on most DVD+R discs.
3. Fix some title editing problems on DVD+R discs.
4. Fix the problem when recording different TV system DV signal, system can not stop recording.
5. Fix other DV record problems.
6. Fix the problem that when exist from Guider, OSD time information is not correct if playback is running.
7. Fix the problem that after recording, sometimes system blocks all keys.

For Build 1129, changes since Build 1114:
New Feature and Enhancements
1. Add the function for users to change Date/Time format in System Setup.
2. Enhance the long time recording problem for particular DVD+R and DVD+RW discs.
3. The pictures of Recording Source in Easy Guider have been modified to be more user-friendly.

Bug Fixes
4. Fix some OSD problems while playback DVD-Video.
5. Fix the problem that Audio CD and VCD playback after play DVD-Video.
6. Fix some DVD navigation problems while playback DVD+VR and DVD-Video.
7. Fix the problem that Timer Record will not start in a particular date/time.
8. Fix the timing problem while opening Timer Record application.
9. Fix a LED problem if start recording TV channel by Easy Guider.
10. Fix the problem if power failure occurs while recording.
11. Fix the problem of the information on DVD+VR title menu.
12. Fix the problem of Title Editor.

For Build 1114, changes since Build 1109:
Bug Fixes
1. Fix the problem that the highlight is not change in the Menu for some DVD-Video titles.
2. Fix the problem of the garbage on the screen while playing PhotoVCD.
3. Fix the problem that no digital output while one of external sources is selected.
4. Fix the problem that no sound while playing particular MPEG audio format files.
5. Fix the problem of playback is running in the background with other applications.

[ Voor 54% gewijzigd door whatyouneed op 18-12-2003 03:38 ]

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Het schijnt mogelijk te zijn bij deze speler ipv de dvdwriter een hd aan te sluiten...

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• whatyouneed
Koenzie schreef op 17 december 2003 @ 15:58:
Het schijnt mogelijk te zijn bij deze speler ipv de dvdwriter een hd aan te sluiten...
heb je daar info over en een link waar ik er meer over kan lezen

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Ik weet hier zo geen link van maar heb het van iemand binnen Lite-On gehoord.
Ze wilden namelijk slim zijn en de prints van deze speler ook voor een hd recorder gebruiken

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• whatyouneed
Koenzie schreef op 18 december 2003 @ 09:15:
Ik weet hier zo geen link van maar heb het van iemand binnen Lite-On gehoord.
Ze wilden namelijk slim zijn en de prints van deze speler ook voor een hd recorder gebruiken
bedankt voor je reactie

ik heb zelf een een soort hd recorder dat is dan wel voor de sat werkt goed koenzie staat bekend onder de naam dreambox

zelfs Cradsharing met ze alle op een c+ kaart kijken via het net dus als je 2 ontvangers hebt kan je via een netwerk sharing gebruiken

op deze site's vind je hier info over

http://www.sat4all.com/ubbthreads/ubbthreads.php

http://www.duckfiles.org/ hier moet je wel ff aan melden

http://www.dream-multimedia.nl/cat/

• whatyouneed
liteon nieuwe firmware met nederlands menu lees voor update kijk hier je moet hem een paar keer update geven http://www.liteonit.com.tw/DC/english/download/index.asp

• TheNazgul
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 22:28
Aanbiedingprijs bij Gistron Webshop €299,90

Mijn ma heeft zo een aardige vhs collectie opgebouwd in de loop der jaren. Dankzij technische vooruitgang gaat ze binnenkort denk ik een dvd collectie opbouwen ;)

De kwaliteit is en blijft goed, hoe vaak je een dvd ook afspeelt.

Is toch leuk om een aflevering van de cock, met cee-oo-cee-kaa op te nemen ;)

Verwijderd

Ik heb een paar dagen geleden de Liteon DVD recorder gekocht voor E 297 bij BCC. Na de firmware update ben ik erg tevreden. Hierbij in het kort mijn plussen en minnen:

Sterke punten:
- prijs.
- beeldkwatliteit tuner (beter dan mijn Sony breedbeeld).
- UI, erg duidelijke menu's, handig in gebruik.
- beeldkwaliteit opnames, op EP (4 uur/DVD) is de kwaliteit gewoon goed, minstens even goed als een goede video-recorder).

Minder sterke punten:
- geen advandced snufjes zoals PDC, time slip e.d.
- start een beetje langzaam op.
- vanuit stand-by op 'open' drukken werkt niet echt lekker (gaat dan soms niet open of duurt heel lang), wat wel werkt is eerst aan zetten en dan open.

Zaken die niet echt sterk of zwak zijn, maar wel opmerkelijk:
- na programmeren van een op te nemen programma moet de speler in stand-by worden gezet anders is het programma neit actief.
- progressive scan zit niet op mijn model of in mijn firmware.
- mijn TV spring nu als je hem aanzet altijd op het DVD kanaal (ook dus als de speler gewoon stand-by staat), maar dit kan een probleem met mijn SCART kabel zijn.

Tot nu heb ik getest en werken:
- Imatation en Philips DVD+RW's
- DVD+r nashua
- MP3 CD's (noname)
- Photo DVD's (Nashua DVD+r)
- SVCD's (noname)
- Audio CD's (noname)
ALs je specifieke vragen heb dan kun je die stellen: max@ffkijken.com

Max

• whatyouneed
hier vind je nog wat info over lvw 5001(liteon)

http://fire.prohosting.com/aiblue/liteon/

Verwijderd

Ik heb er ook 1 gehaald voor 289,- bij BCC
ik heb wel de ervaring dat het apparaat wat gevoelig is voor krasjes op de dvd

en MP3 werkt lang niet zo mooi als op mijn DIVIDO dvd speler
er zit zelfs geen random op, en je kunt niet van folders wisselen

verder een mooi apparaat

• Rudi Vader
  • Laatst online: 09-07 22:12
Deze site ligt er inmiddels uit. Jammer want hij had echt leuke tips. Iemand een idee waar die anders is opgedoken?

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• whatyouneed
RudiVader schreef op 14 januari 2004 @ 11:42:
[...]

Deze site ligt er inmiddels uit. Jammer want hij had echt leuke tips. Iemand een idee waar die anders is opgedoken?
het is nu een forum geworden

http://www.icdbuilder.com/ikonboard.cgi

Verwijderd

Dankzij deze reacties de Liton 5001 gisteren aangeschaft, en kan niet anders zeggen ik ben er blij mee.
Direct de laatste firmware LNEB2141.D30 erin gezet, en hobbelen met die geit.
Het verhaal van de scartkabel klopt, de bediening is super eenvoudig en de kwaliteit is gewoon goed.
Inmiddels een video 8 bandje overgezet op DVD (HQ) en dat ziet er net zo goed uit als het orgineel, geen problemen gehad met blijven hangen en op andere DVD spelers draaid het ook goed. Opnemen van TV gaat ook zeer goed en de 4 uurs kwaliteit zie je geen kwaliteits verlies van het TV signaal.
Het enige minpunt is het programmeren van de zenders, het automatisch zoeken gaat fantastisch alleen vergeet hij een aantal zwakke zenders goed vast te leggen, deze in beeld gekregen door op naastliggende zenders te fine tunen maar dat is meer gokken dan wijsheid. Handmatig scannen zou geen verkeerde optie zijn. Sorteren gaat ook goed met deze firmware.

De prijs was 289 euro bij de mediamarkt na reclamatie van laagste prijsgarantie vanwege de BCC aanbieding. B)

• Rudi Vader
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 11:56:
Dankzij deze reacties de Liton 5001 gisteren aangeschaft, en kan niet anders zeggen ik ben er blij mee.
Direct de laatste firmware LNEB2141.D30 erin gezet, en hobbelen met die geit.
Het verhaal van de scartkabel klopt, de bediening is super eenvoudig en de kwaliteit is gewoon goed.
Inmiddels een video 8 bandje overgezet op DVD (HQ) en dat ziet er net zo goed uit als het orgineel, geen problemen gehad met blijven hangen en op andere DVD spelers draaid het ook goed. Opnemen van TV gaat ook zeer goed en de 4 uurs kwaliteit zie je geen kwaliteits verlies van het TV signaal.
Het enige minpunt is het programmeren van de zenders, het automatisch zoeken gaat fantastisch alleen vergeet hij een aantal zwakke zenders goed vast te leggen, deze in beeld gekregen door op naastliggende zenders te fine tunen maar dat is meer gokken dan wijsheid. Handmatig scannen zou geen verkeerde optie zijn. Sorteren gaat ook goed met deze firmware.

De prijs was 289 euro bij de mediamarkt na reclamatie van laagste prijsgarantie vanwege de BCC aanbieding. B)
Vreemd..... bij de Mediamarkt in Amsterdam stonden 3 pallets van die dingen voor € 288,-. Dat gaat wel over een iets ander type, heb ik gezien. Bij de BCC zitten de aansluitingen voor achter een klepje en bij de Mediamarkt zit er midden op het apparaat een blauw ledje. Meer verschillen kan ik me niet voor de geest halen. Verschil in specs weet ik ook niet. Die van Bcc zitten ook alle aansluitsnoeren en een lege dvd+rw

Wat ik enorm mis aan dat ding is het feit dat je niet kan editten. Je kan niet achteraf de reclame blokken overlaten slaan. Ik meen dat die HE van blokker dat weer wel kan maar daar schijnt de bediening verder dramatisch te zijn. Ik heb voor de lol wat trials gedownload bij Cyberlink van Powerproducer, dat zou het ultieme programma zijn voor dit soort dingen. Maar versie 2 mikt mijn usb dvd fikker (Sony) eruit op de ene pc en op de andere (met ingebouwde NEC 1300a) een MFC fout. En versie 2 gold kreeg ik bij beide machines een MFC fout. Tsja... ze hebben een leuke aanbieding van die software op de site staan maar als de demo al niet stabiel is, laat dan maar. Nog Ulead MovieFactory 3 geprobeerd maar ook die trial wil niet stabiel draaien, hangen bij het inlezen van de DVD+VR en van Easy CD/DVD Creator, de DVD builder geprobeerd maar die kan geen DVD+VR bewerken, inlezen wel.

Dat sorteren van de zenders ging bij mij de eerste keer niet... vreemd. Apparaat uit en aan, probleem opgelost. Nu een super apparaat. Programmeren en DVD+rw bewerken met de Guider (formateren enzo..) is schoonmoederbestendig. Nu nog een edit mogelijkheid en hij is top.

Even voor de kwaliteitsfanaten: de ingebouwde tv tuner is... mono. (zoals op de meeste goedkope recorders, ik dacht het ook van HE gelezen te hebben)

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

RudiVader schreef op 19 januari 2004 @ 11:33:
[...]

Vreemd..... bij de Mediamarkt in Amsterdam stonden 3 pallets van die dingen voor € 288,-. Dat gaat wel over een iets ander type, heb ik gezien. Bij de BCC zitten de aansluitingen voor achter een klepje en bij de Mediamarkt zit er midden op het apparaat een blauw ledje. Meer verschillen kan ik me niet voor de geest halen. Verschil in specs weet ik ook niet. Die van Bcc zitten ook alle aansluitsnoeren en een lege dvd+rw
Klopt de pallets zijn gelijk geherprijsd na reclamatie. Ik heb inderdaad ook het model met Frontaansluitingen. Tevens zaten er alle benodigde kabels bij inclusief scart en een lege DVD+RW. Produktie datum is november 2003, redelijk vers dus.
Spec verschillen weet ik niet behalve dat de mijne niet regiovrij is als ik het goed heb maar de gebruiksaanwijzing is daar nogal vaag over.
Voor de rest ben ik er dik tevreden over.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 17:33 ]

• Rudi Vader
En dat Lite On forum waar hele interessante info staat, is nu door Lite On zelf overgenomen op http://forum.liteonit.com.tw

Verwijderd

Nu bij de Mediamarkt 277 euro!!!

Ik had deze zaterdag gekocht maar helaas was deze meteen al defect , liep na een min kompleet vast .

Nu met een nw geen problemen meer , app neemt goed op en speelt alles af.

Enkele nadelen zijn er te vinden maar dit kan je terug brengen naar de prijs.

- De Tuner is Mono??!!
- De tuner is slecht van kwaliteit.
- app is gevoelig , ik sta ook niet te kijken als deze na een uur een schrijffout kan geven.
- als je een opname stopt duurt het even voordat je verder kan gaan.
- direct recording verschilt de ene keer is het direct de andere keer moet de schijf eerst opstarten.
- Eigen titels toevoegen is maar 8 karakters of cijfers (terwijl je een hele regel ziet)\

Ik zal niet verder zoeken ik heb tenslotte ook niet de hoofdprijs betaald.

Een foutje die ikzelf maakte was dat wanneer je met dv in (fire-wire) werkt, en er staat geen info meer op te tape , stopt de recorder en gaat in de pause stand staan, de recorder is vervolgens geheel geblokkeerd totdat je de camera zelf uitzet, anders wacht de recorder keurig af, dit wist ik niet dus de stekker eruit hup een dvd+r weg..

Pluspunten:

- Geweldige instap recorder voor die prijs.
- Beeld is perfect
- DV fire-wire ingang.
- Makkelijke bediening
- overzichtelijke menu
- Vrij kompleet geleverd (scart, tulp, RF kabels).

Leuke machine om te beginnen..

• Rudi Vader
Ook nog een leuk weetje: deze recorder werkt bij mij ook met Verbatim dvd-r(w).

Verder heb ik nog gekeken of ik hem kon patchen naar een 5005 maar dat is me nog niet gelukt.

[ Voor 4% gewijzigd door Rudi Vader op 14-02-2004 12:44 ]

• Rudi Vader
dubbel....

[ Voor 96% gewijzigd door Rudi Vader op 14-02-2004 12:44 ]

Verwijderd

Ik heb de Recorder al weer een klein poosje en heb ondertussen met veel succes al heel wat oude videobamden op DVd overgezet.
Het enige probleem waar ik nu tegenaan loop is het opnemen van NTSC band, zodra ik de record knop indruk geeft hij aan "protected content" .
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen/ontwijken

• TheNazgul
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 22:28
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 17:18:
Ik heb de Recorder al weer een klein poosje en heb ondertussen met veel succes al heel wat oude videobamden op DVd overgezet.
Het enige probleem waar ik nu tegenaan loop is het opnemen van NTSC band, zodra ik de record knop indruk geeft hij aan "protected content" .
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen/ontwijken
Ehhm sorry dat ik het zeg hoor maar..... Heb jij NTSC videorecorder??
Das Amerikaans. Als dat ding alleen maar PAL/Secam heeft zal het echt niet lukken.

Verwijderd

Bij mij geeft het apparaat dus wel problemen. de firmware heb ik 2 x moeten updaten dat ging goed.
Bij opname's die klaar zijn werkt de stop knop niet altijd, nu ook na 3.5 uur opname
's blijft hij bij het stoppen "hangen". Het woord stoppen blijft maar doornknipperen. Nu stopte het apparaat al nooit direct maar meer dan 5 minuten mag het toch niet duren! Uiteindelijk het apparaat via de powerknop uit moeten zetten er zat niks anders op. Dit is nu dus al de 3e schijf die ik weg kan gooien.
ik vind dit toch een ernstige fout in het apparaat. Heeft niemand anders deze problemen? Anders moet ik ermee terug naar de winkel

• Rudi Vader
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 04:25:
Bij mij geeft het apparaat dus wel problemen. de firmware heb ik 2 x moeten updaten dat ging goed.
Bij opname's die klaar zijn werkt de stop knop niet altijd, nu ook na 3.5 uur opname
's blijft hij bij het stoppen "hangen". Het woord stoppen blijft maar doornknipperen. Nu stopte het apparaat al nooit direct maar meer dan 5 minuten mag het toch niet duren! Uiteindelijk het apparaat via de powerknop uit moeten zetten er zat niks anders op. Dit is nu dus al de 3e schijf die ik weg kan gooien.
ik vind dit toch een ernstige fout in het apparaat. Heeft niemand anders deze problemen? Anders moet ik ermee terug naar de winkel
Ik vermoed dat het apparaat er wel 5 minuten overkan doen. Om de hoeveel tijd gaat hij aan een nieuw hoofdstuk beginnen (hoe staat dat in gesteld, 5, 10 of 15 min.). Want volgens mij (ik weet dat niet zeker) moet dat in een vobje gezet worden. En hij moet dan voor 3,5 uur moet hij toch een aardige hoeveelheid gegevens door. Welke firmware heb je erin zitten en wat is de bron? (Via de firewire aansluiting waren er wat problemen)

Verwijderd

Bij overzetten van video's druk ik bij aanvang van ieder nieuw programma op stop. Er stonden dus 2 films op (dat geeft bij het inbrengen van de dvd een duidelijker overzicht en je kan direct film 2 starten als je wilt) Ik wilde er ook nog een documentaire van 12 minuten achter zetten en toen wilde die ineens niet meer stoppen. (hij had de eerste 2 programma's dus al verwerkt omdat ik daarbij ook op stop had gedrukt).
De laatste firmware is 1433 en installatie ging zonder problemen.
De recorder is verbonden met de video/tv met een coax en scart kabel.
Ik heb nu maar rw disks gekocht, het prijsverschil is erg klein en op die manier is het minder erg als het eens fout gaat, maar normaal is het niet en tv programma's die je graag wilt bewaren kun je dus voor de zekerheid beter in eerste instantie op een video opnemen.
Bedankt voor je reply! Het leek alsof deze topic niet meer aktief was.

Verwijderd

Mensen koop dit apparaat niet. In het begin ben je enthousiast totdat je gaat merken dat het apparaat absoluut niet deugd. Op de site van Liteon zag ik al soortgelijke klachten. Zojuis na heel veel werk, 4 uur familiefilm op dvd zetten, is er weer een dvd in de prullebak verdwenen.
Je drukt op de stopknop en hij stopt NIET. Het programma blijft hangen en keert niet terug naar het menu.
Het is om razend van te worden. 5 dvd's heeft het me totaal al gekost.
Aangezien er meerdere mensen zijn met dergelijke klachten is dit dus duidelijk een bug in het programma. Waarom neemt hij de eerste uren wel goed op en gaat het dan ineens fout? Dit kan dus niks met de aansluiting of het gebruik te maken hebben want hij doet het dus ook vaak wel goed.
Ok, het apparaat was goedkoop, maar onderhand heb ik toch enorme spijt van de aanschap. Het was blijkbaar nog veels te vroeg om zo'n apparaat aan te schaffen, de kinderziekten moeten er eerst nog uit.
NIET KOPEN DUS!

Verwijderd

Heb dit apparaat sinds kort ingebruik en ben zeer tevreden , heb aalleen 2 vraagjes:

- Is de LVW-5001 te upgraden naar een LVW-5005 dmw firmware ?
- Is er een harddisk in te bouwen???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 16:20:
Heb dit apparaat sinds kort ingebruik en ben zeer tevreden , heb aalleen 2 vraagjes:

- Is de LVW-5001 te upgraden naar een LVW-5005 dmw firmware ?
- Is er een harddisk in te bouwen???
Op beide vragen nee, er is wel een type verkrijgbaar met ingebouwde harddisk maar daar heb je niks aan.

• Parlor_Inventor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01-2023

Parlor_Inventor

I doubt, therefore I might be

*schopje :) *

Ik heb het ding inmiddels ook gekocht, en ben op zich best tevreden, vooral omdat het ding zo goedkoop is (177 euro bij de Mediamarkt). Opnemen op Emtec DVD+RW's gaat goed (alleen irri dat ze bij de Mediamarkt in Zwollywood een doos met DVD-RW's op de pallet met 5001's zetten :().

Ik lees net op de site van Lite-on ( http://www.liteonit.com.tw/ ) dat de 5002 en de 5006 uit zijn. Heeft iemand hier al ervaring mee en op welke punten zijn ze verbeterd? Ik zie dat er nu ook een 3-uurs functie op zit met de zelfde res als de 4-uurs modus maar dan met minder compressie. Ik weet dat die functie dmv een firmware hack ook op de 5001 te krijgen is, maar weet iemand of de kwaliteit daarvan zichtbaar (veel) beter is?

...And the world goes on racing, like the world always will...

Pagina: 1