Ik ben nu al 6 weken bezig met de aanvraag die ik bij Demon ingediend heb en tot nu toe heb ik nog weinig bereikt. Nu kreeg ik vandaag te horen dat ik ga verhuizen voor 1 jan. (op kamers) en wil dus eigenlijk de verbinding annuleren. Dit is helaas niet meer mogelijk dus dacht ik aan een ontsnappingsroute: goedkoop adsl aanvragen (Hetnet ADSL voordeel surfen bijvoorbeeld) en proberen deze voor Demon op de lijn te krijgen zodat Demon niet door gaat. De verbinding van Demon gaan waarschijnlijk via BBned of BabyXL lopen.
Nu mijn vraag: wat zijn de verschillen in 'aansluitsnelheid' tussen de verschillende netwerken? Welke is het snelste en wat is absoluut langzaam.
Met BBned/BabyXL heb ik inmiddels de ervaringen dat hij vrij lang kan duren, maar hoe zit dit bij Versatel en KPN? (alle netwerken zijn hier overigens beschikbaar). Post hier dus je ervaringen. Ik ga ervan uit dat de keuze van ISP niet zoveel uitmaakt, maar meer informatie wordt het plaatje alleen maar completer....
Nu mijn vraag: wat zijn de verschillen in 'aansluitsnelheid' tussen de verschillende netwerken? Welke is het snelste en wat is absoluut langzaam.
Met BBned/BabyXL heb ik inmiddels de ervaringen dat hij vrij lang kan duren, maar hoe zit dit bij Versatel en KPN? (alle netwerken zijn hier overigens beschikbaar). Post hier dus je ervaringen. Ik ga ervan uit dat de keuze van ISP niet zoveel uitmaakt, maar meer informatie wordt het plaatje alleen maar completer....