Toon posts:

aanmeldscherm windows

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ben nu bezig om van een oude pc een server te maken.
nadeel is dat dit een pc is zonder monitor (gebruik nu ff een andere moni).
als ik de pc opstart wil ik meteen in windows komen.
dus niet dat je eerst je naam moet aanklikken zodat hij zicg aanmeld.

het gaat om windows xp prof. NL.
is dit uit te zetten?

mvg

darkster

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:04

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Dan kun je TweakUI downloaden en installeren. Daarmee kun je dat aangeven.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-05 21:58
Dit is inderdaad uit te zetten.

mvg

ddc

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 23:17:
hallo,

ben nu bezig om van een oude pc een server te maken.
nadeel is dat dit een pc is zonder monitor (gebruik nu ff een andere moni).
als ik de pc opstart wil ik meteen in windows komen.
dus niet dat je eerst je naam moet aanklikken zodat hij zicg aanmeld.

het gaat om windows xp prof. NL.
is dit uit te zetten?

mvg

darkster
gewoon alleen het Administrator account gebruiken en die zonder wachtwoord laten, werkt volgens mij gewoon hoor

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:06

Yucko

One clown to rule them all !

Huh, ik heb dat hier standaard na installatie van Windows XP Prof :?

Gewoon 1 user aanmaken en zeggen dat ie zich standaard met die user moet aanmelden of zoiets. Ik zou niet weten waarom dat via een programma van Derden zou moeten gaan.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Na een bepaalde windows update doet hij dit niet meer automatisch!
Heel irri. Anders kun je gewoon bij administrator geen password invoeren... maar als je deze (niet noodzakelijke) update installeert dan wil dat niet meer.

Ik weet trouwens niet of tweak ui dat eruit kan slopen

Verwijderd

Ik heb hier ook WinXP Prof draaien + alle updates enzo, maar ik hoef nog steeds niet in te loggen. Kan je uitzetten bij gebruikersaccounts in het configuratie scherm.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Turkish schreef op 30 november 2003 @ 23:20:
[...]

gewoon alleen het Administrator account gebruiken en die zonder wachtwoord laten, werkt volgens mij gewoon hoor
en jij acht een admin account zonder wachtwoord verstandig? waarom denk je dat het fenomeen wachtwoord is uitgevonden? B)

Darkster: als het om een oude pc gaat, waarom zet je er dan windows xp op? ik denk niet dat die oude pc dat zo leuk vind, of jouw begrip van oud moet anders zijn dan het mijne :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Darkster,

Op GoT stellen we bepaalde eisen aan een topic, deze kan je formeel terugvinden in Registratievoorwaarden en faq maar kort samengevat komt her hiet op neer:
  • Kies een goede topictitel - dit is het uithangbord van je topic, is die slecht wordt het al snel niets. Lees ook de lokale (fora-specifieke) regels hierover nog even door. In WOS zien we bv. heel graag (ook wel bekend als verplicht) het OS tussen vierkante haakjes in je topic titel.
  • Toon zelf initiatief - zoek eventjes naar je probleem, en neem wat je gevonden hebt en wat er niet werkte mee in je topic start.
  • Geef in je topic start zoveel mogelijk relevante informatie - in jouw geval kan je je bv. afvragen waarom je PC uberhaupt aangelogd moet zijn.
Al met al voldoet jouw topic aan geen enkele van hierboven gegeven richtlijnen - vandaar dat je topic hierbij dichtgaat.

Mocht je nou na bovenstaande tips er toch nog niet uitkomen, open dan gerust een nieuw topic waarin je bovenstaande richtlijnen in meeneemt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.