Toon posts:

Error

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb zo'n usb harddisk. Wie weet er hoe ik wat kan doen bijv een bestandje er op zetten ofzo, zodat als ik naar deze computer ga en dan dubbel klik op die usb hdd, dat ik dan een error krijg bijv: De bestanden op uw schijf zijn beschadigd

ik heb al geprobeerd met een .exe bestand die die error aan geeft en een autorun maar dat lukt niet, autorun kan volgens mij alleen bij cd's

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
usb harddisk gecontroleerd op fouten?

Steam

Verwijderd

Probeer eens te partitioneren en formateren. > OM FAQ
En controleer of je wel alle benodigde drivers en servicepacks hebt geinstalleerd voor USB controllers / drives.
Eventueel kun je met een tool van de harddiskfabrikant (zie hun website) de harddisk checken op errors.

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 22:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
huh, nee ik wil juist dat die error komt, klinkt misschien dom maar ik moet morgen wat inleveren op school wat ik helemaal was vergeten, en dan zeg ik morgen gewoon op school: Kijk hij geeft een error, ik moet op nieuw beginnen

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Ik maak uit je verhaal op dat je juist een bestandje op je HDD wil waardoor je een error krijgt als je er op wil browsen :?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:03

momania

iPhone 30! Bam!

Tsja,

Ik moet zeggen dat ik geen bal van je verhaal snap en te veel mis om ook maar iets zinnigs te kunnen zeggen:

welke HD?
welk OS?
etc....

Kijk aub hier even in over wat er van een topic wordt verwacht:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.