Toon posts:

Geen servers bij spellen (Billion BIPAC640CD)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ten eerste: hallo! ik ben nieuw op dit forum hier! bij hardware.info weten ze echt geen raad op deze vraag, dus laat ik het eens hier proberen.

het probleem:
ik heb een Billion BIPAC-640 CD router, en alles werkt perfect. 3 computers delen het internet, en kunnen alle drie zonder problemen MSN'en en surfen. op mijn computer kan ik ook bestanden delen met andere via msn, maar ik weet niet hoe dat op de andere 2 is (msn daar nooit).

alleen kan ik op deze computer moeilijk spellen over internet spelen. Diablo 2 werkt altijd perfect zonder dat ik daar poorten voor hoefde te openen. Andere spellen, en ook gamespy werken daarentegen verre van perfect.
Bij Call of Duty zie ik maar iets van 50 games, terwijl er zeker 1500 van zijn. die 50 servers kan ik wel probleemloos joinen.
Bij all-seeying-eye zie ik een lijst van 400 servers, waarvan er 300 er "unscanned" zijn. de overige honderd kan ik ook zonder problemen joinen.
Bij Gamespy arcade zie ik er nul (soms 1tje)! het ligt echt NIET aan eventuele filters, alles staat uit. ook heb ik DMZ-host enabled, en alle goede poorten geopend.

ik snap niet waar het aan ligt. zelfs als ik alle poorten forward naar mijn computer zie ik geen games. iemand anders dit probleem, en/of iemand die een oplossing weet?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu mn oude chello kaart weer geinstalleerd (met veel moeite) en dus geprobeerd met de router er tussen uit, en dat (zoals verwacht) lost het probleem geheel op. iemand die weet of ik een instelling over het hoofd heb gezien die toevallig bijna al het verkeer blokkeert?