Sinds een paar dagen, krijg ik vreemde popups.
Deze gaan voorafgaand, gepaard met een melding.
In de 'titelbalk' staat 'Project 1'.
En dan als melding: 'It's Time'.
Deze toch wel erg irritante melding, zou ik graag zien verdwijnen van mijn PC, ware het niet, dat Ad-Aware en Spybot: Search and Destroy ze niet kunnen vinden, en dus ook niet verwijderen. Google, geeft ook geen resultaten helaas
En bij deze, wil ik dus jullie hulp inroepen.
Om even alles netjes op een rij te zetten:
Probleem:
De laatste paar dagen, heb ik last, van een wel erg irritante reclame-makertje.
Voor zover ik weet, is de 'naam' "Project 1" en geeft hij als melding "It's Time".
Het maakt niet uit, of je op sluiten drukt, of op OK, want de banner komt toch...
Wat heb ik al gedaan?
Ad-Ware gedraaid - Dit hielp echter niets. Ook niet met alle updates erop
Spybot: Search and Destroy gedraaid - Dit hielp echter ook niets. En een update, was er ook niet voor...
Google: Als ik daar op 'Project 1' zoek, dan krijg ik dingen van 'Project IGI' of van andere dingen. Het maakt echter ook niet uit, of ik er Adware bij zet, dan worden de resultaten (naar mijn inzien) alleen maar erger...
MSConfig: Gekeken, of er daar wat programma's stonden, die verdacht lijken. Die waren er wel, heb ik dus uitgezet, heb alleen nog steeds last van 'Project 1'
Wat ik zoek:
Hoe ik van deze irritante popups (en programma) af kom.
Extra info:
Operatingsystem: Windows XP SP1
Als zometeen die popup weer verschijnt, zal ik een screenshot maken, en die hier in de start toevoegen.
Deze gaan voorafgaand, gepaard met een melding.
In de 'titelbalk' staat 'Project 1'.
En dan als melding: 'It's Time'.
Deze toch wel erg irritante melding, zou ik graag zien verdwijnen van mijn PC, ware het niet, dat Ad-Aware en Spybot: Search and Destroy ze niet kunnen vinden, en dus ook niet verwijderen. Google, geeft ook geen resultaten helaas
Om even alles netjes op een rij te zetten:
Probleem:
De laatste paar dagen, heb ik last, van een wel erg irritante reclame-makertje.
Voor zover ik weet, is de 'naam' "Project 1" en geeft hij als melding "It's Time".
Het maakt niet uit, of je op sluiten drukt, of op OK, want de banner komt toch...
Wat heb ik al gedaan?
Ad-Ware gedraaid - Dit hielp echter niets. Ook niet met alle updates erop
Spybot: Search and Destroy gedraaid - Dit hielp echter ook niets. En een update, was er ook niet voor...
Google: Als ik daar op 'Project 1' zoek, dan krijg ik dingen van 'Project IGI' of van andere dingen. Het maakt echter ook niet uit, of ik er Adware bij zet, dan worden de resultaten (naar mijn inzien) alleen maar erger...
MSConfig: Gekeken, of er daar wat programma's stonden, die verdacht lijken. Die waren er wel, heb ik dus uitgezet, heb alleen nog steeds last van 'Project 1'
Wat ik zoek:
Hoe ik van deze irritante popups (en programma) af kom.
Extra info:
Operatingsystem: Windows XP SP1
Als zometeen die popup weer verschijnt, zal ik een screenshot maken, en die hier in de start toevoegen.
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 30-11-2003 21:17 ]