Sony dav-ea20 ntsc-afspelen

Pagina: 1
Acties:

• deviltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb net een home-entertainment setje gekocht... een sony dav-ea20.. mooi apparaat, kan zo'n beetje alle formaten afspelen die er zijn ( (s)vcd / mp3 / audio-cd / dvd +/- rw ).. en fijn geluid via de boxen...

Nu kreeg ik dus een ntsc dvd in handen en deze wordt herkend en hij speelt hem af, maar nu is het beeld dus zwart-wit...

Iemand een idee hoe dit op te lossen ??

Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Alle snoeren goed aangesloten? Ik zou je bekabeling nog eens dubbel-checken.

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
uhh je hebt een PAL tv en je speelt er NTSC op af ?? dat gaat volgens mij niet lukken :?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• deviltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Alle snoertjes zitten goed aangesloten ja...
Een groot aantal dvd-spelers kunnen ntsc omzetten in pal ... ( tenminste ik heb een hoop dvd-spelers ntsc discs zien afspelen, dus ik ga er vanuit dan het kan )..
Ik hoopte dat iemand wist of sony spelers dit ook konden en zo ja, hoe ik dit in kan stellen

Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

Verwijderd

ik heb er sinds gisteren ook 1

nu kan ik sommige DVD's niet afspelen ik krijg ze zeg maar 4 keer op het scherm weet iemand wat ik fout doe?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:05
Veel TV's (oa mijne) ondersteunen alleen NTSC via RGB, dus via een volledige bedrade SCART kabel. Tevens moet je de DVDspeler ook op RGB zetten anders gooit ie gewoon composite over het scart snoertje en snapt de TV het alsnog niet.
Pagina: 1