Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Alle snoeren goed aangesloten? Ik zou je bekabeling nog eens dubbel-checken.
uhh je hebt een PAL tv en je speelt er NTSC op af ?? dat gaat volgens mij niet lukken
Alle snoertjes zitten goed aangesloten ja...
Een groot aantal dvd-spelers kunnen ntsc omzetten in pal ... ( tenminste ik heb een hoop dvd-spelers ntsc discs zien afspelen, dus ik ga er vanuit dan het kan )..
Ik hoopte dat iemand wist of sony spelers dit ook konden en zo ja, hoe ik dit in kan stellen
Een groot aantal dvd-spelers kunnen ntsc omzetten in pal ... ( tenminste ik heb een hoop dvd-spelers ntsc discs zien afspelen, dus ik ga er vanuit dan het kan )..
Ik hoopte dat iemand wist of sony spelers dit ook konden en zo ja, hoe ik dit in kan stellen
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Verwijderd
ik heb er sinds gisteren ook 1
nu kan ik sommige DVD's niet afspelen ik krijg ze zeg maar 4 keer op het scherm weet iemand wat ik fout doe?
nu kan ik sommige DVD's niet afspelen ik krijg ze zeg maar 4 keer op het scherm weet iemand wat ik fout doe?
Veel TV's (oa mijne) ondersteunen alleen NTSC via RGB, dus via een volledige bedrade SCART kabel. Tevens moet je de DVDspeler ook op RGB zetten anders gooit ie gewoon composite over het scart snoertje en snapt de TV het alsnog niet.
Pagina: 1