Toon posts:

je modem tweaken dat kan toch niet :/

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb ADSL-standard , zelfde als lite, en een paar vrienden zeiden tegen mij dat je je modem kunt tweaken ofsow zodat je internet sneller gaat. Volgens mij kan dit niet omdat je snelheid in de servers van de provider word geregeld en dus licht het niet aan je modem volgens mij.

Ik kan wel aanloggen met mijn username en pass op adsl comfort, maar ik blijf mijn 384 lijn houden :/

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

Dit kan inderdaad niet.
De snelheid wordt bepaald aan de andere kan van de lijn, bij je provider.

Mooie manier om dit soort onzin verhalen te onkrachten is door te vragen of ze dat voor jou kunnen doen.

Verwijderd

en 'ze' dan te laten prutsen aan je modem :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 20:40:
en 'ze' dan te laten prutsen aan je modem :?
ja ik wou net zeggen :s dan is mijn modem naar de klote en dan zit ik zonder internet ;(

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

Nee, tuurlijk niet.
Ze hebben gewoon een sterk verhaal.
ze weten zelf niet hoe het moet. (want het kan niet)
Dus ze zullen altijd weigeren.

[ Voor 12% gewijzigd door job op 30-11-2003 20:46 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:56
Laat je vrienden dan eens met echte bewijzen komen dat ze een snellere verbinding hebben dan voorheen ;)

The devil is in the details.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

SmartDoDo

Woeptiedoe

Wat damster zegt, als mensen in jouw ogen een sterk verhaal hebben (en dit is zo'n sterk verhaal dat het zelfs niet kan ;)) laat ze het dan gewoon bewijzen. Laat alle schade dan voor hun rekening zijn maar in principe zullen ze er niet aan beginnen. Als het kul is, en dat is het in dit geval, dan druipen ze gewoon af ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

De dslam van je telecomprovider bepaalt te snelheid, punt uit. Er zijn nu wel genoeg hoaxtopics over het 'opvoeren' van de snelheid etc. geweest, nog eentje erbij lijkt me niet echt zinnig meer.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.