- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
mx500 en mx700 zijn gelijk, alleen is de mx700 draadloos
(reviews
)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 20:30 ]
Verwijderd
Het schijnt dat de MX700 gigantisch goed is. (en snel reageert). Zelf heb ik erook naar gekeken en ik merk geen evrschil tussen de mx500 en mx700. Maar ik vind hem te duur
De mx500 zou ik dan eerder kopen (ligt werkelijk heerlijk in de hand). Maar eerst ga ik door met me budget muisje tot dat hij versleten is
Maar ik zou als ik jou was, reviews lezen en het beste je eigen mening door in een betere shop even hem uit te testen.
De mx500 zou ik dan eerder kopen (ligt werkelijk heerlijk in de hand). Maar eerst ga ik door met me budget muisje tot dat hij versleten is
Maar ik zou als ik jou was, reviews lezen en het beste je eigen mening door in een betere shop even hem uit te testen.
Heb in ieder geval vandaag alle topics hier op tweakers doorgelezen.
Ook heb ik flink zitten googlen, veel reviews gelezen.
Maar ik kom toch steeds weer tegen dat met draadje sneller reageert dan zonder draadje ?? Terwijl logitech en een aantal sites claimen van niet.
Even in de winkel uitproberen zegt mij toch niks, zulk soort verschilletjes merk je pas goed na een aantal uur flink gamen.
En nu maar hopen dat jullie dat gedaan hebben
Ook heb ik flink zitten googlen, veel reviews gelezen.
Maar ik kom toch steeds weer tegen dat met draadje sneller reageert dan zonder draadje ?? Terwijl logitech en een aantal sites claimen van niet.
Even in de winkel uitproberen zegt mij toch niks, zulk soort verschilletjes merk je pas goed na een aantal uur flink gamen.
En nu maar hopen dat jullie dat gedaan hebben
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Een muis met draad zal altijd net ietsje sneller zijn dat een draadloze, maar dan moet je de vraag stellen: merk je dat verschil? In het geval van de MX700 kan ik volmondig nee antwoorden, dat verschil merk je niet.
Met die muis heb je vrijwel dezelfde snelheid als met de MX500. Je moet er alleen op letten dat de ontvanger niet te dichtbij of te ver weg staat, voor de rest is deze muis ook voor de die-hard gamer een aanrader
Met die muis heb je vrijwel dezelfde snelheid als met de MX500. Je moet er alleen op letten dat de ontvanger niet te dichtbij of te ver weg staat, voor de rest is deze muis ook voor de die-hard gamer een aanrader
The devil is in the details.
Verwijderd
Zonder draad is ALTIJD TRAGER. Kun je ook vinden, het is echt heel weinig maar dan nog.
Misschien kun je regelen om lange te gamen in de pc zaak (als je er iemand kent) of dat je hem kan ruilen als hij niet bevalt.
Misschien kun je regelen om lange te gamen in de pc zaak (als je er iemand kent) of dat je hem kan ruilen als hij niet bevalt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()