Ik ben op zoek naar een kleine computer. Die ik kan inbouwen in m'n auto. Ik zat zelf te denken aan een "oude" laptop maar dan wel met dvd speler. Of wat je ook ziet een tft-pc die is opgebouwd uit laptop onderdelen. het gaat mij dan natturlijk alleen om de computer niet om het scherm. Heb nl. al een 7"16:9 tft scherm liggen die ik erop wil aansluiten. Hopelijk weten jullie een bedrijf wat deze dingen verkoopt dus zonder de monitor of heeft iemand van jullie nog een laptop liggen.
Ik zou eens kijken naar bijvoorbeeld een VIA Epia bordje ofzo. Shuttle, Asus en MSI maken hele leuke mini-barebones. Gegevens hierover kun je vinden op google, en prijzen in de pricewatch.
Het is niet de bedoeling om hier dingen te koop te vragen. Hiervoor kun je beter een postje plaatsen in Tweakers.net Vraag & Aanbod
succes!
Het is niet de bedoeling om hier dingen te koop te vragen. Hiervoor kun je beter een postje plaatsen in Tweakers.net Vraag & Aanbod
succes!
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ik zou zeggen: lees eens de tientallen topics over dit onderwerp eens rustig door...
Dit topic is gesloten.
![]()