Goedenavond ik heb de volgende vraag
je kent het vast wel je koopt een pc je start hem de eerste keer op en je ziet een inlog scherm met toets de serialcode in en vervolgens klik je op verder en alles is geinstaleerd. (gelijk) nu weet ik toevallig dat ze dat met een programma doen. maar welk programma is dat? (het is geen ghost ofzo..
hehe.. ze doen het met een speciaal programma weet iemand toevallig hoe dat programma heet?.
thanks
Nou vertelde iemand dit:
je kent het vast wel je koopt een pc je start hem de eerste keer op en je ziet een inlog scherm met toets de serialcode in en vervolgens klik je op verder en alles is geinstaleerd. (gelijk) nu weet ik toevallig dat ze dat met een programma doen. maar welk programma is dat? (het is geen ghost ofzo..
thanks
Nou vertelde iemand dit:
Weet iemand misschien die toetsencombinatie?Dat is geen programma. Ik heb op een assemblage afdeling gewerkt waar ze computers op die manier installeerden. Het zit in elke desktop versie van windows. Het werkt een speciale toetscombinatie die je indrukt tijdens de setup als windows om het serienummer vraagt. In plaats van het serienummer in te vullen gaat windows dan in een speciale modus. Er verschijnt een venster met een knop waarmee je de versie zo kunt locken dat je als eerste het serienummer venster krijgt.
Het is alleen al een tijdje terug dat ik dit gedaan heb, dus de toetscombi weet ik niet meer...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 19:17 ]