Toon posts:

ADSL-Router / RJ11 / Inter.nl.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik ben in het bezit van een ADSL Abbo van Inter.nl.net (analoge lijn) over een USB modem. Ik heb echter geen line sharing dus de RJ11 komt direct in mijn modem.
Nu wil ik overstappen op een ADSL-router. Deze moet ook mijn toekomstige snelheid aankunnen (8Mbit / 1Mbit)

Weet iemand welke router ik moet nemen als ik een ADSL-router met RJ11 aansluiting wil hebben?

Kan iemand me ook vertellen hoe het zit met MAC Addressen? Ik he namelijk wel eens een nieuwe modem gekregen van mijn provider en toen moest ik een mac address doorgeven omdat ik anders geen IP zou krijgen van de DHCP-server.

Iemand ervaringen met MAC-addressen en routers?

Alvast bedankt!

• MachoM
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 18:55:

Weet iemand welke router ik moet nemen als ik een ADSL-router met RJ11 aansluiting wil hebben?
Tja daar willen de meesten wel aan geloven en zoniet een RJ-11 connector past ook in een rj45 gat :), dus dat is geen probleem, het lijkt misschien een beetje ruim, maar het werkt wel gewoon.
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 18:55:
Kan iemand me ook vertellen hoe het zit met MAC Addressen? Ik he namelijk wel eens een nieuwe modem gekregen van mijn provider en toen moest ik een mac address doorgeven omdat ik anders geen IP zou krijgen van de DHCP-server.
En ook hier weer geen probleem, aangezien vrijwel elke router een functie genaamd MAC-spoofing kent, waardoor je zelf het MAC adres kan kiezen.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
En RJ11 plugje past ook in RJ45 gaatje ;)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ah bedankt!

En what about de 8 Mbit Abo's, vereisen die nog speciale ADSL routers?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 21:18:
Ah bedankt!

En what about de 8 Mbit Abo's, vereisen die nog speciale ADSL routers?
Zover ik wete niet, elke router kan 8mbit aan :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik had ergens iets gelezen over Line Sync met 1 MB upload, dat ie niet snel genoeg zou zijn enzo :/
Pagina: 1