IE6 hangt steeds na uitschakelen ActiveX

Pagina: 1
Acties:

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoi,

als ik in IE6 activex disable, en ik kom op een site die gebruik maakt van activex, dan krijg ik eerst een melding dat de site mogelijk niet goed werkt omdat hij gebruikt maakt van activex, en als ik dan OK heb geklikt, hangt IE6. ik kan hem dan nog wel gewoon met alt-f4 afsluiten, alleen word hij dan wel geforceerd afgesloten.

weet iemand wat hier het probleem kan zijn?

• mjszwo
  • Niet online
kickje

• mjszwo
  • Niet online
nog maar eens een kick want ik zit nog steeds met hetzelfde probleem.

Verwijderd

:D

Met welke melding hangt MSIE6? Staat daar iets over in je logfiles? Windowsupdate wel regelmatig bezocht?

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 23:36:
:D

Met welke melding hangt MSIE6? Staat daar iets over in je logfiles? Windowsupdate wel regelmatig bezocht?
ik krijg alleen een melding voordat hij gaat hangen, dat de site waarschijnlijk niet goed weergeven kan worden omdat activex uitstaat, en daarna gaat hij dus hangen.

WindowsUpdate doe ik regelmatig, gisteren nog gedaan zelfs :)

maar logfiles? waar vind ik die? of bedoel je die logboeken van XP? daar staat niets bijzonders in.

[ Voor 4% gewijzigd door mjszwo op 13-06-2004 23:52 ]

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Die bug ken ik ook, heb em ook wel is. Dat komt omdat bij mij igg omdat ik wat op de wat minder legale sites kom :P komt die met die active X ding omhoog blijven komen en dan hangt IE idd. (volgens mij komt dat omdat ie steeds blijft laden maar IE weigt en dan probeerd ie het weer etc etc hij loopt em en dan hangt ie) Zeer vervelend maar weining aan te doen.

Of je moet een andere browser nemen, dat kan natuurlijk altijd.

[ Voor 32% gewijzigd door SithWarrior op 14-06-2004 00:26 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Pagina: 1