Toon posts:

CD Beveiliger?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een software proggie waarmee ik een cd kan beveiligen.

Het moet dus zo zijn, eer ik info op een bepaalde cd willen zien, dat ik eerst een wachtwoord moet invullen en dan pas verder kan gaan.

Ik hoop dat iemand dit begrijpt :)

Verwijderd

waarom zip je het niet gewoon en zet je daar een wachtwoord op ;)

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 21:17

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Volgens mij is dit alleen mogelijk met CD beschreven door een Plextor Premium brander met Plextools. ( Securec )

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Verwijderd

Topicstarter
Waarom kom ik daar nou niet op? Silly me 8)7

Thanks!! :)

Verwijderd

iig.. is het volledig beveiligen van een cd niet mogelijk :) enige manier om een cd zo te beveiligen dat niemand meer erop kan is:

• cd branden
• cd breken

weg data maarja niemand kan dan bij je data ;)

nee ff serieus.. ik denk dat er geen ultime manier van beveiligen is.. (voor cd's dan) want zip paswoorden zijn ook te cracken.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Het geen dat je wil runnen of af wil spelen zou een wachtwoord moeten hebben. misschien heb je een soort van executable wrapper.

http://www.blumentals.net/protector/ gevonden met
[google=executable password protect]

Human Bobby

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 18:45:
waarom zip je het niet gewoon en zet je daar een wachtwoord op ;)
Een Zip wachtwoord is geloof ik vrij makkelijk te kraken. Het is in ieder geval aan te raden een programma te gebruiken wat de boel encrypt, daarbij een lang wachtwoord en de client (in geval van Executable) die bij een foutief wachtwoord eerst een seconde (of enkele) wacht totdat hij een bericht geeft, om brute force te voorkomen.
Ik weet dat S-mail in ieder geval zijn archief encrypt, het heeft alleen geen wachttijd. Als je wil kan ik Smail (freeware) online slingeren.

🌞🍃

Pagina: 1