Ping probleem bij Counterstrike

Pagina: 1
Acties:

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:41
Oke , ik heb dus een probleem met mijn ping met counterstrike 1.6. Als ik een server ga jionen en ga spelen , schiet mijn ping constant omhoog en heb een enorme choke , mijn ping varieert van 80 - 130 en dan heb ik ook nog eens die choke van 100 (meestal).

Het rare is als ik op mijn vader zijn computer ga spelen, dan er totaal GEEN choke is en me ping netjes 38. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen :?

De volgende dingen heb ik al geprobeerd:

-Via 4.1 Drivers opnieuw geinstalleerd (niet geholpen)
-Nieuwste Nvidia drivers geinstalleerd. (niet geholpen)
-Mijn vaders computer (beneden) aangesloten op MIJN eigen netwerkkabel (Ping en choke was goed dan)
-Mijn eigen computer (boven) op mijn vader zijn netwerkkaart aangelosloten (Ping 80/130 en choke van 100
-Windows 2000/XP opnieuw geinstalleerd

Het ligt hem dus niet aan de netwerkkabels want zoals ik al zei , als ik mijn vader zijn oc op mijn netwerkabel aansluit is alles normaal...

Ook nog even mijn specs:

AMD althon XP 1800+
512 MB DDR PC2100
Nvidia Geforce 2 Ti 64 MB DDR
160 GB HD

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:43
Het ligt duidelijk aan (de instellingen van) je computer. Kijk dus eens wat voor instellingen je er allemaal bij je pa op hebt staan en neem die precies over op jouw computer. Zet voor de rest bijvoorbeeld ook je videokaartinstellingen zo laag mogelijk in Windows en kill alle onnodige processen als je gaat spelen.

The devil is in the details.

Verwijderd

probeer eens een andere game online te spelen. Als de ping dan ook hoog is dan weet je dat het aan de pc ligt. zo niet dan ligt het aan cs.

Daarna kun je kijken wat je er aan kunt doen.

[edit] heb je kazaa toevallig aan staan?

[edit] doe eens een pingtest bij www.speedtest.nl

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 22:10 ]