Toon posts:

Maxtor OneTouch partitie verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Maxtor OneTouch 200Gb hdd .. tot twee keer toe ben ik alle informatie die op deze schijf staat kwijt geraakt .. geen aanwijsbare reden .. afkoppelen .. aankoppelen en weg partitie .. wordt wel herkend als lokaal station .. maar zonder partitie .. eerste keer opgelost door te formatteren maar na een weekend downloaden van belangrijke informatie hoop ik dat iemand dit eerder heeft meegemaakt en weet wat de oorzaak/ oplossing wellicht zou kunnen zijn .. voor de goede orde .. ik heb twee exemplaren van dit type en de andere doet het prima .. ook afgekoppeld etc. .. geen enkel probleem ..

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

MadMax

Dammax

Heb je wel eerst: "Hardware verwijderen" gedaan, of gewoon gelijk de kabel uit je PC getrokken?

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Verwijderd

Topicstarter
Niet hardware verwijderen gedaan maar dat is toch alleen noodzakelijk bij firewire? Maxtor loopt bij mij op USB 2.0 ..

• marcelt
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-01 15:37
Ik heb zelf een 250GB versie, maar ga er voor mijn eigen gemoedstoestand toch maar even vanuit dat er hier spraken is van een defecte schijf.
Volgens mij moet je formeel ook voor usb kiezen om hardware te verwijderen ('de mogelijkheid is er in ieder geval'). Maar los daarvan kan dat m.i. nooit de reden zijn dat je je partitie verliest, hoogstens wat data....

Shit does not happen, it's being produced

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-03 14:53

star-saber

Ryzen

ik heb er hier ook 1
weliswaar 160GB maar doet het nog steeds prima
effe afkloppen want ik wil niet dat ie de geest geeft

Verwijderd

Topicstarter
Voor jullie geruststelling .. is idd defecte schijf .. heb er nu een nieuwe inzitten die draait als een zonnetje ..
Pagina: 1