Minolta DiMAGE E323 (ervaringen)?

Pagina: 1
Acties:

• RMU
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-12-2025
Ik wil binnenkort misschien de Minolta DiMAGE E323 kopen omdat me dat wel een leuk en aardig goedkoop cameratje lijkt
(zie ook: http://www.minolta.nl/?do...item_fk=797&detail_pk=811)

Maar, nu wil ik weten of iemand ervaringen heeft met deze camera?
Is die goed of slecht?
en wat vinden jullie ervan??

[ Voor 5% gewijzigd door RMU op 30-11-2003 17:13 ]

• Koekoeksclocker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-02 21:06
Geen ervaringen ermee maar vanaf 1 december voor 159 euro te koop in Mediamarkt Antwerpen, mochten prijzen je interesseren. De camera is schijnbaar identiek aan de Trust 770Z POWERC@M OPTICAL ZOOM, hetgeen niet echt een referentie is.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
159 euro, da's niet duur. 36mm wide is wel een beetje weinig, vind ik, maar dat moet je voor jezelf afvragen. Ik kan zo snel alleen nergens een review vinden, laat staan dat er gebruikerservaringen te vinden zijn op dpreview.com

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Koekoeksclocker schreef op 30 november 2003 @ 19:28:
Geen ervaringen ermee maar vanaf 1 december voor 159 euro te koop in Mediamarkt Antwerpen, mochten prijzen je interesseren. De camera is schijnbaar identiek aan de Trust 770Z POWERC@M OPTICAL ZOOM, hetgeen niet echt een referentie is.
Dat is de Minolta E223, die is erg slecht.
De E323 is beter. Hier is een review http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/e323.html

• RMU
Zotelezen is ut een aardig cameratje:
At a street price of under $300, the Minolta DiMAGE E323 offers levels of performance, features and quality that will please the intermediate photographer, yet remains easy enough for the novice to use

• RMU
*SCHOP*

iemand??

Verwijderd

Ik heb deze camera ook. Ik vind het een lekker cameratje met goeie kwaliteit foto's. je hoefd zelf niet echt veel in te stellen (als je dat niet wilt) en de foto's zien er goed uit (cker op hoogste kwaliteit). Er zit ook een video functie in waarvan de snelheid (FPS) redelijk zijn. Die films worden als Quicktime bestand opgeslagen. Jammer genoeg zit er geen geluid bij :(

Dit was mijn input.

• RMU
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 15:19:
Ik heb deze camera ook. Ik vind het een lekker cameratje met goeie kwaliteit foto's. je hoefd zelf niet echt veel in te stellen (als je dat niet wilt) en de foto's zien er goed uit (cker op hoogste kwaliteit). Er zit ook een video functie in waarvan de snelheid (FPS) redelijk zijn. Die films worden als Quicktime bestand opgeslagen. Jammer genoeg zit er geen geluid bij :(

Dit was mijn input.
Heb je ook een voorbeeldfototje?
zou heel mooi zijn :)
(jah ik weet het op minolta site staan er ook wat maar ikwil er graag nog wat meer zien)
Pagina: 1