hmm

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

Topicstarter
ik had een vraagje, het lijtk me leuk om eens aan te kloten met het maken van simpele programmaatjes, heb dit nog nooit eerder gedaan en heb dus ook geen idee hoe en wat.
ik bedoel dan geen ingewikkelde dingen maar gewoon, iets om de verveling tegen te gaan.
zoals een programmaatje dat als je dat aanzet het in je internet browser een site bezoekt of zo})

Gideon

[CM] Flightcase Mod

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:32

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik denk dat je eerst eens moet gaan kijken wat je wilt gaan maken. :) Een webbased iets, of iets wat werkt op Windows of juist op Linux.

En vergis je niet; veel dingen zijn lastiger te maken dan ze in eerste instantie lijken.

[ Voor 18% gewijzigd door gorgi_19 op 30-11-2003 16:15 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 10:56

Turkish

zhé germans

Ga eens spelen met visual basic, C++ etc. ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Gnuitenjong :)

Welkom op GoT :)
Toen jij je registreerde op GoT heb je onder andere Registratievoorwaarden en faq doorgelezen - hierin staat een klein beetje uitgelegd wat we van een topic op GoT verwachten.

Jouw topic voldoet daar niet helemaal aan.

Wat verwachten we dan wel?
  • Kies een duidelijke topic titel - zorg er dus voor dat mensen die vluchtig de topiclijst bekijken, meteen weten dat ze jou kunnen helpen. Een titel als "hmm" is dus niet zo goed als "[IE] Webpages automatisch downloaden", zorg er ook voor dat als er in het behorende forum bepaalde eisen zijn gesteld aan de topic titels, dat je hier aan voldoet (bijvoorbeeld zien we in WOS graag dat je het OS tussen vierkante haakjes in je topic titel zet).
  • Geef in je topicstart duidelijk aan wat je zelf geprobeerd hebt, wat je zelf al gezocht hebt (op de GoT search, en op bijvoorbeeld Google search). Wat je op dat moment gevonden hebt, neem dit dan op in je topic start. Door dit soort punten op te nemen, voorkom je dat mensen dingen gaan voorstellen die jij al geprobeerd hebt. Ook nodig je er mensen mee uit om moeite voor je te doen - je laat er namelijk mee zien dat je zelf ook moeite er voor neemt.
  • Zorg ervoor dat je topicstart voldoende relevante informatie bevat.
Nu bevat jouw topic dusdanig weinig informatie, en een heel erg onsamenhangend verhaal dat dit topic geen levenskans heeft op GoT - het gaat dan ook bij deze dicht.

Dit topic is gesloten.