Ik heb een celly 1200Mhz op een TU-V4x moederbord van asus staan ik heb een recente bios ,en ik wil graag mijn systeem sneller doen lope door de FSB te verhogen ik koel mijn processor met een (och wel degelijke) koeler op een heatsink geplaatst en ik heb ook een aparte cooler van titan op men kast met een hoog toerental ,mijn vraag is nu is het veilig om hem te overclocke met deze cooling en hoe veel warmer zal het daar worden????? bij mogelijkheden die geld kosten is mijn budget 60€
Kijk, als je het niet durft en niet weet hoe het moet, dan moet je het gewoon niet doen.
Ik ga toch ook geen vliegtuig besturen terwijl ik hoogtevrees heb en niet weet hoe ik zo'n kist zou moeten besturen ?
Ik ga toch ook geen vliegtuig besturen terwijl ik hoogtevrees heb en niet weet hoe ik zo'n kist zou moeten besturen ?
Meh!
Je kunt al deze info vinden in de DOC Faq.
Het is aan te raden dit eventjes te lezen (<15 minuutjes), zodat je weet wat overclocken inhoudt en wat de risico's zijn.
Dit topic past denk ik ook wel iets beter in DOC.
Het is aan te raden dit eventjes te lezen (<15 minuutjes), zodat je weet wat overclocken inhoudt en wat de risico's zijn.
Dit topic past denk ik ook wel iets beter in DOC.
Koekie?
Zo eng is het echt niet hoor 
Lees eens de FAQ van het juiste subforum door voor overclocking basics
Die-Hard Overclocking & Cooling
Lees eens de FAQ van het juiste subforum door voor overclocking basics
Die-Hard Overclocking & Cooling
Dit topic is gesloten.
![]()