Toon posts:

ADSL ???? welk abonement???

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een adsl abonement.........en ik kan door de bomen het bos niet meer zien.........of hoe je dat ook zegt....

Ik kan alleen adslen via KPN (tussenhaakjes........) en ik wil niet meer dan 25 euro pm kwijt zijn.....

Zelf denk ik aan het Surf abonement van Tiscali (snelheid: 768/125) voor 25 euro met datalimiet van 2Gb.
* Weet iemand om de snelheid van dit abonement ook wordt verhoogd als KPN zijn snelheid verhoogt??
* Heeft iemand ervaring met dit abonement??

Kan ik beter iets anders doen???

HELP!!!!!!!!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

Heb je de huisregels gelezen? Waarschijnlijk niet, anders had je dit niet gepost.

Profile

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Adsl lite gaat omhoog, per januari ergens krijg je 1024/320 o.i.d, en met de juiste provider heb je een mooie fpu.

Overigens is dit een kwestie van op internet alle foldertjes aanvragen, en de hele zooi in een excel sheet proppen. Dan zie je snel genoeg welke het best is voor jou :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Met een beetje eigen research kom je hier zelf ook best wel uit. Zie ook de I&T FAQ, gebruik de GoT Search eventueel. En bekijk ook even het volgende:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.