Toon posts:

Draadloos netwerk, wat / hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb jullie hulp nodig.....

Ik wil een draadloos netwerk aanleggen om te kunnen ADSLen op mijn laptop.

Situatie:
Ik heb een ethernet modem (alcatel) die niet kan routeren.....

Wat heb ik nodig?
Een router/gateway en een kaartje voor mijn PC.

Ik zelf zit te denken aan de 3com OfficeConnect Wireless 11g Cable/DSL Gateway (nr: 3CRWE554G72) met de volgende kaart voor mijn laptop, 3com OfficeConnect Wireless 11g PC (nr: 3CRWE154G72)
Kun je nu kopen voor 170 euro bij Netline.....of weet iemand ergens een goekoper (betrouwbaar) adres?

Is dit wat?? Of kan ik beter iets anders doen??

Graag reacties!!!!!!

Groeten

Verwijderd

HCC dagen. Je hebt nog een uur. voor 100 euro ben je klaar met een Sweex wireless access point + een wireless kaartje

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52

Maverick2001

Never look back

Kijk eens op de price watch van tweakers. Ik gebruik zelf linksys en dat de w54g. In combinatie met een router/switch.

Pura Vida

Verwijderd

Topicstarter
Maar heb je dan dezelfde kwaliteit als 3com?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 15:51:
Maar heb je dan dezelfde kwaliteit als 3com?
de enige kwaliteit die 3com jou levert is de levenslange garantie waarschijnlijk...

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel je daarmee dat 3com niet goed is??

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 15:56:
laat ik het zo zeggen,

// thuis gebruik, ikzelf gebruik veel linksys omdat ik dat prettig vind. Vrienden/kennissen etc raad ik vaak sweex of benq aan, gewoon omdat dat ruze makkelijk is.

//profesioneel gebruik @ kantoor, 3com en andere profesionele merken, omdat ze dag in dag uit continui gebruikt worden, levenslange garantie etc.

Voor normaal thuis gebruik voegen die dure 3com spullen weinig toen, af en toe zie je wel wat tweakers die 3com fiber thuis hebben, maar dat vervolgens enkel gebruiken voor printer delen ofzo, dat is dus meer patsen dan nuttig.

Net zoals gasten die patch kasten thuis hebben staan met 1x 3com 10mbit hubje en een gare sweexkast met een pII erin ofzo 8)7

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:35

me1299

$ondertitel

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 15:56:
waarschijnlijk bedoelt bedoelt hij dat de kwaliteit elkaar niet veel zal ontlopen.

Anyways die linksys zijn goede dingen hoor!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 15:50:
HCC dagen. Je hebt nog een uur. voor 100 euro ben je klaar met een Sweex wireless access point + een wireless kaartje
hij zoekt ook nog een ADSL provider.

Als hij/zij dan ff langs xs4all rent krijgt hij/zij een gratis wireless modem van 200 euro kado bij zijn/haar abo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 16:11 ]

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
3com = goed
Linksys = goed = inmiddels van cisco
Dlink = goed

Wat voor modem heb je ? En waarom is dit geen router ? (Waarom heb je hier nog geen router van gemaakt ?)

Heb je bijvoorbeeld een oude home dan kan je die tweaken naar een pro en dan is ie router. Heb je een 510 dan is deze router op het moment dat je er een andere configuratie opzet.

www.speedtouchsupport.nl

Verwijderd

Topicstarter
hij is trouwens een zij...........

en zij zoekt nog steeds een provider........maar mijn vraag is weg???

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Titeledit + OH --> NT
Pagina: 1