Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HELP! 9800 PRO koeler kapot!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een vriend van me heeft een propellorblad van mijn koeler gemolesteerd, waardoor deze nu niet meer bruikbaar is (9800 pro koeler). Nu vroeg ik me af of iemand hier weet waar je deze koelers los kan bestellen, de originele radeon 9800 pro koelers, of de XT, als het maar zwaar is. Een zalman of een arctic is voor mij geen goede oplossing, hier is namelijk geen plaats voor.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Bij Ati :-), of bij de fabrikant van de kaart! Gewoon bellen naar de lokale service desk van die gasten :-)... goede fabrikanten hebben lokale service desks :-)

There is no place like ::1

Verwijderd

garantie

Verwijderd

De Zalman ZM80C-HP aanschaffen;-)
kost bij meeste plekken zo'n €25

Verwijderd

garantie
Tis goed met je;-)
ze gaan no way deze accepteren, hoe wil je verklaren dat die propellorblad gemolesteerd is?
tis niet onder normaal omstandigheden defect geraakt, dus GEEN garantie...

Verwijderd

Als ie echt gesloopt is dan maybe setje van revoltec erop zetten. Als fannetje alleen niet meer draait dan garantie.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 20:20

star-saber

Ryzen

lezen is een kunst.
hij zegt blad gemolestreed dat betekent hij is hardhandig (af)gescheurd

tja een cooler das moeilijk
een revoltec kan of een titan cooler.
die lijkt erg veel op de hercules cooler
kijk eens op http://shop.freezinghardware.nl/
en met name deze coolers
de titan
http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=245
en de revoltec
http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=1085
alleen is die denk ik te groot

suc6 ermee

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 15:46:
De Zalman ZM80C-HP aanschaffen;-)
kost bij meeste plekken zo'n €25
Bij dat pakket moet je er wel een ZM-OP1 koeler bij pakken die boven de koelblokken komt,want als je die kaart probeert passief te koelen kunnen de temperaturen aardig hoog oplopen.

Verwijderd

gewoon een nieuw fannetje kopen? Weet alleen niet of die kleine ook laag te koopt zijn (ik bedoel dus de dikte, meestal een centimeter, daar past nog net een pci kaart onder maar dat geeft herrie en koelt slecht)

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kan je misschien een pic posten van de heatsink (koeler)? Als het gewoon een apart fannetje is die je er zo opschroef kan je gewoon ergens een oud cpu-fannetje vandaan halen (wel ff op het voltage letten).

Als het een fannetje is die a.h.w. echt in de heatsink zit, kan je ook zo'n bovenstaand fannetje kopen, maar dan de buitenkant eraf halen, dat je alleen nog het draaiende gedeelte overhoud, zoals je op de eerste 4 foto's ziet op deze pagina.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HELP! Ik weet niet hoe ik een thread op slot moet doen!

Ph wacht, volgens mij is het dit knopje...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.