Als ik me pc aanzet en hij is overal dus al doorheen (dualbootscherm enz.) en xp start op krijg ik een @#$%^blauwscherm voordat ik iets van me desktop zie met daarop een text IRQ_LESS NOT EQUAL
ik word err helemaal gek van hij doet dan ook niks meer en ik moet me reset indrukken dan onder extra opties (in me dualboot) vorige Juiste instellingen kiezen voordat ik weer in me windows kom
systeemherstel heb ik al geprobeert tot voor dat ik het probleem had (niks uitgehaald)
en ook al gechecked op virrussen en spyware, trojans enz. waar niks te vinden was
ik heb een:
1GHz Amd duron
880Mb Sd-ram
Geforce 4 MX 440
hoe kan ik dit probleem oplossen het is namelijk echt erg vervelend als je 2x moet booten telkens
Thnx alvast voor alle tips enz. die helpen
ik word err helemaal gek van hij doet dan ook niks meer en ik moet me reset indrukken dan onder extra opties (in me dualboot) vorige Juiste instellingen kiezen voordat ik weer in me windows kom
systeemherstel heb ik al geprobeert tot voor dat ik het probleem had (niks uitgehaald)
en ook al gechecked op virrussen en spyware, trojans enz. waar niks te vinden was
ik heb een:
1GHz Amd duron
880Mb Sd-ram
Geforce 4 MX 440
hoe kan ik dit probleem oplossen het is namelijk echt erg vervelend als je 2x moet booten telkens
Thnx alvast voor alle tips enz. die helpen
[ Voor 4% gewijzigd door nugscree op 30-11-2003 15:51 ]