Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er bijna zeker van om deze Rhomba te kopen, alleen na actief searchen zat ik toch nog wel met wat vraagjes die jullie hier hopelijk kunnen beantwoorden.

-De FM Tuner, kan je daar "voorkeuzezenders" in zetten of is het 1 zender die je instelt en telkens moet veranderen van frequentie als je een andere zender zoekt?

-Firmware, is die upgradeable ?

-Als ik mapjes maak, kan ik daar dan tussen schakelen bij het afspelen?

-De tag in het display, moet je die handmatig invoeren? (zoals bij mijn MD speler van sony van 4 jaar oud..dat is namelijk erg klote..kortom worden die ID3-tags ofzow ondersteund?

-Sommige hoor ik klagen dat er USB 1.1 op zit, is er nog meer verschil tussen USB 1.1 en USB 2.0 behalve dan dat USB 1.1 slomer is met bestanden erop zetten?

-Het opladen, kan dat alleen maar via de USB port van me pc? dus als ik op wilt laden moet ik de pc aanzetten, stick eraan hangen en laden maar..of is er ook de mogelijkheid dit via stopcontact te doen?

-Verdere meningen? zie er vrij weinig over op het forum, iedere ervaring ermee is welkom..!!

Hoop dat een aantal, het liefst alles, van mijn vragen beantwoord kunnen worden!!

Greetz & Thanx!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 21:28

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 14:58:
Ik ben er bijna zeker van om deze Rhomba te kopen, alleen na actief searchen zat ik toch nog wel met wat vraagjes die jullie hier hopelijk kunnen beantwoorden.

-De FM Tuner, kan je daar "voorkeuzezenders" in zetten of is het 1 zender die je instelt en telkens moet veranderen van frequentie als je een andere zender zoekt?

-Firmware, is die upgradeable ?
Ja
-Als ik mapjes maak, kan ik daar dan tussen schakelen bij het afspelen?
[b]?]
-De tag in het display, moet je die handmatig invoeren? (zoals bij mijn MD speler van sony van 4 jaar oud..dat is namelijk erg klote..kortom worden die ID3-tags ofzow ondersteund?
Neej dat is gewoon de filename op je pc
-Sommige hoor ik klagen dat er USB 1.1 op zit, is er nog meer verschil tussen USB 1.1 en USB 2.0 behalve dan dat USB 1.1 slomer is met bestanden erop zetten?
ik heb een msi mp3 stick met 1.1 en ik vind het wel snel gaan
-Het opladen, kan dat alleen maar via de USB port van me pc? dus als ik op wilt laden moet ik de pc aanzetten, stick eraan hangen en laden maar..of is er ook de mogelijkheid dit via stopcontact te doen?
Aleen via pc

-Verdere meningen? zie er vrij weinig over op het forum, iedere ervaring ermee is welkom..!!
-
Hoop dat een aantal, het liefst alles, van mijn vragen beantwoord kunnen worden!!

Greetz & Thanx!

Cons:::BB4E

Verwijderd

Is dat verschil tussen usb 1.1 en usb 2.0 nou veel?
Wat is bijvoorbeeld het verschil qua tijd van 128 mb overzetten tussen 1.1 en 2.0?

Verwijderd

mjah, er is wel verschil, natuurluijk de snelheid.... is iets van 3 keer zo snel geloof ik (kan ook meer zijn)
ik heb een i-bead 100 met 256 mb, dit duurt ongeveer 5 minuten om um vol te gooien....
ongeveer een seconde of 5 per nummer schat ik

Verwijderd

Maar dat is ook usb 2.0, toch?

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 21:28

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 17:03:
Maar dat is ook usb 2.0, toch?
Neej de ibead 100 niet de 200 wel d8 ik

Cons:::BB4E

Verwijderd

ow, maar dan gaat 1.1 toch ook retesnel, als je dus 2.5 minuut erover zou doen om 128 mb vol te krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
mjwa die snelheid maakt nou ook weer niet zo veel uit, gezien het maar max. 256 mb betreft..dusja...

maar nog meer reacties ?!?!
alles is welkom :)

• Schooltje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-01 10:29
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 14:58:

....
Ja je kunt voorkeuzezenders erin zetten. (10 stuks)

Een vraag hoe zit het met het updaten van de firmware? Waar kun je deze het beste downloaden? En waar kun je lezen wat de firmware inhoud? Ik ben op de site van creative geweest, maar waar ik geweest ben vond ik vrij weinig informatie.
Pagina: 1